Oczyszczacz powietrza SHA 8400WH-EUE3 SENCOR
343,00 zł
325,61 zł
264,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Oczyszczacz powietrza SENCOR SHA 8400WH-EUE3
Oczyszczacz powietrza zapewniający czyste i zdrowe powietrze
SENCOR SHA 8400WH-EUE3 to oczyszczacz powietrza, który może oczyścić do 178 m³ powietrza na godzinę w pomieszczeniu o powierzchni do 25 m².
4-stopniowy system filtracji dla maksymalnej wydajności
Ten oczyszczacz powietrza działa w oparciu o 4-stopniową filtrację, która gwarantuje maksymalną wydajność i wychwytywanie niepożądanych cząstek.
System filtracji składa się z:
- Filtr wlotowy, który wydłuża żywotność głównego filtra HEPA
- Filtr HEPA 13, który jest w stanie wychwytywać mikrocząsteczki kurzu, alergeny, pyłki i roztocza.
- Filtr węglowy eliminujący nieprzyjemne zapachy i toksyny
- Lampa UV-C, która dezynfekuje powietrze i niszczy do 99,92% mikroorganizmów.
Funkcja jonizacji do odświeżania powietrza
SENCOR SHA 8400WH-EUE3 jest również wyposażony w funkcję jonizacji, która emituje jony ujemne, odświeża powietrze i sprzyja osadzaniu się cząstek kurzu.
Przejrzyste elementy sterujące i ekonomiczna praca
Oczyszczacz jest łatwy w obsłudze dzięki przejrzystemu panelowi sterowania. Posiada trzy prędkości czyszczenia i timer na 2, 4 i 8 godzin.
SENCOR SHA 8400WH-EUE3 został zaprojektowany tak, aby był energooszczędny i cichy. Jego pobór mocy wynosi zaledwie 55 W, a poziom hałasu tylko 30 dB(A).
Specyfikacja techniczna
- Poziom hałasu: 30-55 dB(A)
- Moc: 55 W
- Nadaje się do pomieszczeń do: 25 m2
- Wymiary (wys. × szer. × gł.): 40,9 × 32,4 × 16,2 cm
- Waga: 3,27 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.