Oczyszczacz powietrza SHA 9400WH SENCOR
1 199,90 zł
975,53 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SHA 9400WH - Oczyszczacz powietrza
Informacje wstępne
EAN: 8590669252008
Opis ogólny
Wysoce wydajny oczyszczacz powietrza renomowanej marki SENCOR.
Może oczyścić do 483 m3 powietrza na godzinę.
Dzięki niskiemu poziomowi hałasu wynoszącemu 29 dB nadaje się również do sypialni.
Filtracja
Wykorzystuje 8-stopniowy system filtracji dla maksymalnej wydajności.
- Filtr wlotowy dla gruboziarnistych cząstek i alergenów.
- Filtr Pre-HEPA przedłużający żywotność filtra HEPA H13.
- Filtr HEPA H13 o skuteczności 99,97%.
- Filtr węglowy eliminujący nieprzyjemne zapachy.
- Filtr formaldehydu o skuteczności 90%.
- Promieniowanie UV-C zabija 99,92% mikroorganizmów.
- Fotokatalityczne utlenianie do usuwania zapachów.
- Jonizacja dla poprawy jakości powietrza.
Funkcje i cechy
Oczyszczacz posiada tryb AUTO do automatycznej regulacji prędkości wentylatora.
Tryb SLEEP dla komfortowego snu z automatycznym przyciemnianiem wyświetlacza LCD.
Wyłącznik czasowy z możliwością ustawienia do 12 godzin.
Wskaźnik wymiany filtra ułatwia konserwację.
Żywotność lampy UV-C wynosi 20 000 godzin.
Specyfikacja techniczna
Nadaje się do pomieszczeń o powierzchni do 50 m2.
Pobór mocy oczyszczacza wynosi 70 W.
Odkurzacz jest wyposażony w japoński bezszczotkowy silnik prądu stałego.
Poziom hałasu wynosi od 29 dB(A) do 60 dB(A).
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.