Oczyszczacz powietrza SHA 6400WH-EUE3 SENCOR
274,51 zł
260,43 zł
211,73 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Oczyszczacz powietrza SENCOR SHA 6400WH-EUE3
EAN: 8590669303731
Czyste powietrze dla zdrowia
SENCOR SHA 6400WH-EUE3 to eleganckie i wydajne rozwiązanie poprawiające jakość powietrza w domu.
4-stopniowa filtracja zapewnia najwyższą możliwą wydajność
- Filtr wlotowy: wychwytuje gruboziarniste cząsteczki kurzu i alergeny
- Filtr węglowy: pochłania formaldehyd, benzen i inne szkodliwe gazy
- Filtr HEPA 13: wychwytuje cząsteczki kurzu, dym, pyłki i inne alergeny.
- Promieniowanie UV-C: zabija mikroorganizmy, takie jak bakterie, wirusy, grzyby (w tym ich toksyny).
Praktyczne funkcje zapewniające wygodę użytkowania
Oczyszczacz powietrza SENCOR SHA 6400WH-EUE3 oferuje możliwość ustawienia automatycznego wyłącznika czasowego po 2, 4 i 8 godzinach. Dzięki trzem prędkościom oczyszczania można wybrać intensywność oczyszczania powietrza.
Łatwa konserwacja i długa żywotność
Filtry są łatwo wymienialne, a żywotność lampy UV-C wynosi 20 000 godzin, czyli ponad 5 lat normalnej pracy.
Cicha praca i niskie zużycie energii
Poziom hałasu oczyszczacza powietrza wynosi zaledwie 32 dB(A) na najniższym poziomie, co jest porównywalne z poziomem hałasu w cichej sypialni. Pobór mocy oczyszczacza wynosi 60 W.
Zalecana powierzchnia pomieszczenia
SENCOR SHA 6400WH-EUE3 jest idealny do pomieszczeń o powierzchni do 15 m².
Parametry techniczne
- Moc: 60 W
- Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 324 × 181 × 242 mm
- Waga: 3,27 kg
- Światło UV: długość fali: 254 nanometry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.