Inteligentny oczyszczacz powietrza Tesla S200B
941,09 zł
765,11 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny oczyszczacz powietrza Tesla S200B
Czyste powietrze w domu i biurze.
Kluczowe cechy
- Jonizacja: neutralizuje alergeny, bakterie, wirusy i nieprzyjemne zapachy.
- Sterylizacja UV: eliminuje bakterie i wirusy unoszące się w powietrzu.
- Czujnik jakości powietrza: Monitoruje i optymalizuje proces oczyszczania powietrza.
- Filtr 3 w 1: filtr wstępny, HEPA 13 i filtr węglowy dla maksymalnej wydajności.
Szczegółowy opis
Inteligentny oczyszczacz powietrza Tesla S200B jest wyposażony w generator jonów ujemnych, który neutralizuje szkodliwe cząsteczki i poprawia jakość powietrza. Promieniowanie ultrafioletowe sterylizuje powietrze i eliminuje bakterie i wirusy. Inteligentny czujnik stale monitoruje jakość powietrza i optymalizuje proces czyszczenia. Filtr 3 w 1 zawiera filtr wstępny, filtr HEPA 13 i filtr węglowy, aby usunąć do 99,95% cząstek unoszących się w powietrzu o średnicy 0,2 mikrona.
Parametry techniczne
- CADR: 230 m3/h
- Powierzchnia pokoju: 28 m2
- Hałas: 22-46,5 dB
- Typ silnika: AC
- Moc: 50 W
- Typ filtra: Filtr 3 w 1 (filtr wstępny, HEPA 13, filtr węglowy)
- Funkcje: jonizacja, czujnik jakości powietrza, przypomnienie o wymianie filtra, timer, cichy tryb nocny, wyświetlacz, lampa UV
- Źródło zasilania: przewód zasilający
- Wymiary: 230 x 390 mm
- Waga: 3,25 kg
Zastosowanie
Do sterowania i monitorowania stanu odkurzacza można użyć aplikacji Tesla Smart dostępnej dla systemów Android i iOS. Aplikacja jest dostępna w kilku językach, w tym w języku czeskim.
Zawartość opakowania
- oczyszczacz
- filtr
- kabel zasilający
- podręcznik
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.