Inteligentny oczyszczacz powietrza - GARNI 45T OneCare
1 844,63 zł
1 499,70 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny oczyszczacz powietrza GARNI 45T OneCare
Oczyść swoje powietrze dzięki GARNI 45T OneCare, inteligentnemu oczyszczaczowi powietrza z ośmiostopniowym systemem filtracji i czujnikiem cząstek stałych PM2.5.
Funkcje i cechy
- Odwrócony wyświetlacz LCD o wysokim kontraście dla łatwej czytelności.
- Funkcja nawilżania dla większego komfortu.
- Cicha praca dla niezakłóconego użytkowania.
- Tryb automatyczny i nocny dla wygodnych ustawień.
- Możliwość monitorowania mierzonych wartości online i sterowania oczyszczaczem za pomocą innych urządzeń.
Kontrola i łączność
GARNI 45T OneCare jest wyposażony w moduł WiFi i obsługuje platformę Tuya Internet of Things (IOT). Umożliwia to monitorowanie pomiarów jakości powietrza i sterowanie jego funkcjami bezpośrednio z telefonu komórkowego. Do sterowania można użyć aplikacji Tuya Smart lub Smart Life, dostępnych zarówno dla systemu Android, jak i iOS.
Bezpieczeństwo i konserwacja
Oczyszczacz wyposażony jest w blokadę przed otwarciem pokrywy ochronnej przez dzieci oraz automatyczne przypomnienie o konieczności wymiany filtrów. Dzięki bezszczotkowemu silnikowi można liczyć na długą żywotność i wysoką wydajność.
System testowania i filtracji
GARNI 45T OneCare został pomyślnie przetestowany pod kątem skuteczności eliminacji cząstek kurzu przez Narodowy Instytut Zdrowia, z wydajnością do 100%. Ta wysoka wydajność została osiągnięta dzięki 8-stopniowemu systemowi filtracji, który obejmuje filtr wstępny, filtr zimnej katalizy, filtr z węglem aktywnym, filtr antybakteryjny, filtr HEPA, sterylizujące światło ultrafioletowe, filtr wody i jonizator.
Specyfikacja
- Odpowiedni do pomieszczeń o powierzchni od 34 do 58 m2.
- Objętość oczyszczonego powietrza (CADR) - cząstki stałe 488 m3/h, formaldehyd 90 m3/h.
- Moc wejściowa 85 W.
- Wymiary 401 x 662 x 232 mm.
- Waga 11,3 kg.
Gwarancja
Produkt objęty jest 36-miesięczną gwarancją.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.