Oczyszczacz powietrza Tesla Smart Mini
437,56 zł
402,58 zł
327,30 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny oczyszczacz powietrza Tesla Mini
Kod EAN: 8596115823013
Opis produktu
Tesla Smart Air Purifier Mini zapewnia czyste powietrze na powierzchni 14 m2. Jest wyposażony w jonizator, który eliminuje dodatnio naładowane cząsteczki, takie jak dym, kurz, bakterie i wirusy.
Kluczowe cechy
- Filtr HEPA: wychwytuje cząsteczki powietrza przechodzące przez oczyszczacz powietrza, eliminując większość zanieczyszczeń.
- Jonizator: eliminuje dodatnio naładowane cząsteczki, takie jak kurz, bakterie, wirusy, dym.
- Tryb nocny: zmniejsza jasność wszystkich elementów sterujących i ogranicza prędkość wentylatorów.
- Zmywalny filtr wstępny: blokuje cząstki włókniste większe niż 2,5 mm, wydłuża żywotność filtra HEPA.
- Filtr z węglem aktywnym: Pochłania nieprzyjemne zapachy i zanieczyszczające gazy.
Specyfikacja techniczna
- Wydajność powietrza: 120 m3/h
- Powierzchnia użytkowa: < 14 m2
- Hałas: < 55 dB
- Moc: 30 W
- Waga: 2,5 kg
- Wymiary: 243 × 243 × 310 mm
- Czujnik: PM2.5
- Typ filtra: filtr wstępny, filtr z węglem aktywnym, filtr HEPA, jonizator
Zastosowanie
Oczyszczaczem powietrza można sterować za pomocą aplikacji TESLA Smart dla systemów Android i iOS. Aplikacja jest dostępna w PL, CZ, SK, PL, HU, SL, HR, DE.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.