Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

- 14%

zdjęcie ilustracyjne

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro
Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro
Kod produktu
31239653
OEM
33664
Producent
Xiaomi
Punkty lojalnościowe: 52
0 ocen
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 216,95 zł

1 050,36 zł

853,95 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 025,52 zł
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 050,36 zł

1 216,95 zł

853,95 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentny oczyszczacz powietrza Xiaomi 4 Pro

Czyste powietrze w domu.

Wydajna filtracja

Eliminuje 99,97% zanieczyszczeń o wielkości 0,3 mikrona.

Inteligentna kontrola

Sterowanie za pomocą aplikacji Mi Home lub poleceń głosowych.

Czujniki o wysokiej precyzji

Wykrywanie zanieczyszczeń w czasie rzeczywistym.

Ekran dotykowy OLED

Wyświetla jakość powietrza, temperaturę, wilgotność i status pracy.

Zdejmowana kratka wylotu powietrza

Łatwe do czyszczenia po długich okresach leżenia.

Generator jonów ujemnych

Poprawia jakość powietrza i samopoczucie emocjonalne.

Cicha praca

Hałas podczas pracy wynosi zaledwie 33,7 dB.

Dane techniczne:

  • CADR (cząstki): 500 m3/h
  • CADR (formaldehyd): 185 m3/h
  • Wydajność powierzchniowa: 165 m2 na godzinę
  • Skuteczność czyszczenia: 99,97%
  • Żywotność filtra: 6-12 miesięcy
  • Poziom hałasu: 34-64 dB
  • Napięcie znamionowe: AC100-240V
  • Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz
  • Moc znamionowa: 50 W
  • Waga netto: około 6,8 kg
  • Całkowita waga: około 8,7 kg
  • Wymiary: 275 x 275 x 680 mm

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni