Mi Air Purifier 4 EU

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Mi Air Purifier 4 EU
Mi Air Purifier 4 EU
Mi Air Purifier 4 EU
Mi Air Purifier 4 EU
Mi Air Purifier 4 EU
Kod produktu
31239639
OEM
33927
Producent
Xiaomi
Punkty lojalnościowe: 40
0 ocen
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

899,08 zł

805,86 zł

655,17 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 767,45 zł
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

805,86 zł

899,08 zł

655,17 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Mi Air Purifier 4 EU

EAN: 6934177744761

Wydajna filtracja

PCADR: 400 m3/h

FCADR: 150 m3/h

Eliminuje 99,97% zanieczyszczeń.

Sprząta pomieszczenie o powierzchni 130 m2 na godzinę.

Czujniki o wysokiej precyzji

Czujnik PM 2.5 monitoruje zanieczyszczenie powietrza.

Czujniki wilgotności i temperatury wykrywają wilgotność.

Ekran dotykowy OLED

Wyświetla temperaturę, wilgotność i stan czyszczenia.

6 trybów czyszczenia do wyboru.

Inteligentna kontrola

Sterowanie za pomocą aplikacji Mi Home.

Współpracuje z Asystentem Google i Amazon Alexa.

Generator jonów ujemnych

Poprawia samopoczucie emocjonalne.

Zdejmowana kratka wylotu powietrza

Ułatwia czyszczenie kanałów powietrznych.

Cicha praca

Hałas podczas pracy wynosi zaledwie 32,1 dB.

Specyfikacja techniczna

  • CADR (cząstki): 400 m3/h
  • CADR (formaldehyd): 150 m3/h
  • Obszar wydajności: 130 m2 na godzinę
  • Skuteczność czyszczenia: 99,97%
  • Żywotność filtra: 6-12 miesięcy
  • Poziom hałasu: 32,1~63dB
  • Napięcie znamionowe: AC100-240V~
  • Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz
  • Moc znamionowa: 30 W
  • Waga netto: około 5,6 kg
  • Całkowita waga: około 7 kg
  • Wymiary: 250*250*555 mm

Zawartość opakowania

  • 1x oczyszczacz powietrza
  • 1x Filtr
  • 1x Instrukcja obsługi
  • 1x Kabel do ładowania

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni