Inteligentny oczyszczacz powietrza - GARNI 15T OneCare
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny oczyszczacz powietrza GARNI 15T OneCare
Czyste powietrze w domu
Inteligentny oczyszczacz powietrza GARNI 15T OneCare wykorzystuje sześciostopniowy system filtracji i czujnik cząstek stałych PM2.5, aby zapewnić czyste i zdrowe powietrze.
Łatwa obsługa
Dzięki odwróconemu wyświetlaczowi LCD o wysokim kontraście, cichej pracy, trybowi automatycznemu i nocnemu, oczyszczacz jest łatwy w obsłudze.
Inteligentny dom
Dzięki wbudowanemu modułowi WiFi i obsłudze platformy Tuya, oczyszczacz powietrza GARNI 15T OneCare jest idealnym rozwiązaniem dla inteligentnego domu.
Sterowanie za pomocą aplikacji
Aplikacja mobilna Tuya Smart lub Smart Life może być używana do monitorowania jakości powietrza i sterowania funkcjami oczyszczacza.
Bezpieczny w użyciu
Oczyszczacz wyposażony jest w blokadę przed dziećmi zapobiegającą otwarciu pokrywy ochronnej oraz przypomnienie o konieczności wymiany filtrów.
Wysoka wydajność
Oczyszczacz powietrza GARNI 15T OneCare został pomyślnie przetestowany pod kątem skuteczności eliminacji cząstek kurzu do 99,3%.
6-stopniowy system filtracji
Oczyszczacz wykorzystuje filtr wstępny, filtr zimnej katalizy, filtr z węglem aktywnym, filtr antybakteryjny, filtr HEPA i jonizator dla maksymalnej wydajności.
Nadaje się do różnych rozmiarów pomieszczeń
Oczyszczacz jest idealny do pomieszczeń o powierzchni od 14 do 24 m2.
Specyfikacja techniczna
- Objętość oczyszczonego powietrza (CADR) - cząstki stałe 200 m3/h, formaldehyd 100 m3/h
- Obsługa platformy Tuya, wyświetlanie danych i sterowanie za pomocą aplikacji Tuya Smart lub Smart Life
- Integracja/sterowanie przez Google Home, Alexa
- Transfer danych do Internetu za pośrednictwem połączenia WI-FI
- Automatyczne wyłączanie podświetlenia przycisków i wyświetlacza w trybie uśpienia
- Wskaźnik LED czystości powietrza
- 3 prędkości wentylatora
- Cicha praca, ?.20.4dB (niska prędkość)
- Tryb automatyczny, tryb ręczny, tryb uśpienia
- Timer regulowany w zakresie od 1 do 8 godzin
- Zmywalny filtr wstępny
- Bezszczotkowy silnik o wysokiej trwałości
- Moc wejściowa 43 W
- Przyciski dotykowe
- Pilot zdalnego sterowania
- Wymiary 330 x 553 x 178 mm
- Waga 5 kg
Gwarancja
Ten produkt jest objęty 36-miesięczną gwarancją.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.