Kamera internetowa Natec LORI PLUS FULL HD 1080P
95,67 zł
91,60 zł
74,47 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera internetowa Natec LORI PLUS FULL HD 1080P
Jakość Full HD dla wszystkich potrzeb
Natec LORI Plus to kamera internetowa, która zapewnia wysokiej jakości strumieniowanie wideo. Idealnie nadaje się do wideokonferencji biznesowych, spotkań online i kursów nauczania na odległość.
Wyraźny i szeroki widok
Przetwornik FULL HD z 30 klatkami na sekundę i rozdzielczością 1920 x 1080 zapewnia płynność i ostrość każdego filmu. Pole widzenia kamery wynosi do 65 stopni, co ułatwia jednoczesne uchwycenie wielu osób w kadrze.
Autofokus
Natec LORI Plus jest wyposażony w funkcję AUTOFOCUS. Funkcja ta zapewnia, że nawet jeśli użytkownik oddali się lub zbliży do obiektywu, obraz zawsze będzie ostry.
Uniwersalny klips montażowy
Dzięki lekkiej, składanej konstrukcji kamerę internetową można łatwo zabrać w dowolne miejsce. Dzięki uniwersalnemu klipsowi kamerę można umieścić na dowolnym laptopie lub ekranie komputera, a nawet na płaskiej powierzchni.
Plug & Play
Technologia Natec LORI Plus Plug & Play eliminuje potrzebę instalacji sterowników i czasochłonnej konfiguracji. Podłącz kamerę internetową do portu USB-A komputera, a będziesz gotowy do przesyłania strumieniowego w ciągu kilku sekund.
Wbudowany mikrofon
Natec LORI Plus ma wbudowany mikrofon, który rejestruje krystalicznie czysty dźwięk bez irytujących szumów tła, nawet z odległości do 5 metrów.
Kompaktowa i prosta konstrukcja
Natec LORI to kamera internetowa o dyskretnym i nowoczesnym designie, która doskonale wkomponuje się w każde wnętrze. Obudowa została wykonana z wysokiej jakości materiałów, a soczewka z hartowanego szkła jest odporna na zarysowania.
Specyfikacje:
- Maksymalna rozdzielczość wideo: 1920 x 1080 px
- Kolor: czarny
- Mikrofon: tak
- Poziomy kąt widzenia: 65 stopni
- Długość kabla: 150 cm
- FPS: 30 fps
- Złącza: USB typu A
- Obsługiwane systemy operacyjne: Linux/MAC/Windows 10/Windows 7/Windows 8/Windows XP
- Wymiary: 80x33x80 mm
- Waga: 95 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.