LENOVO PC ThinkSmart One - i5-1145G7E, wyświetlacz, 8GB, 256SSD, HDMI, USB, Wifi, Win10 IoT
14 119,65 zł
12 339,99 zł
10 032,51 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
LENOVO PC ThinkSmart One - i5-1145G7E, wyświetlacz, 8GB, 256SSD, HDMI, USB, Wifi, Win10 IoT
Strona główna
ThinkSmart One to nie tylko panel do wideokonferencji, ale także potężny komputer. Dzięki systemowi Windows 10 IoT Enterprise i procesorowi Intel Core™ 11. generacji jest gotowy na wszystkie potrzeby biznesowe.
Wydajność i administracja
Dzięki ThinkSmart One możesz łatwo zarządzać wszystkimi urządzeniami ThinkSmart z jednego ekranu, dzięki naszemu opartemu na chmurze oprogramowaniu do zarządzania ThinkSmart Manager Premium.
Komfort i komunikacja
ThinkSmart One oferuje kamerę o wysokiej rozdzielczości, bardzo szerokie pole widzenia i inteligentne funkcje. Głośniki stereo i 8 mikrofonów z redukcją echa i szumów zapewniają czysty i wyraźny dźwięk.
Intuicyjne sterowanie
ThinkSmart Controller to 10,1-calowy wyświetlacz HD z 10-punktową obsługą wielodotykową. Oferuje łatwy w użyciu interfejs Microsoft Teams do rozpoczynania i zarządzania spotkaniami oraz udostępniania treści.
Dostosowywanie
Zintegrowany panel ThinkSmart One zawiera uchwyt ścienny, który umożliwia przechylenie panelu w górę lub w dół o 10 stopni lub pozostawienie go w pozycji poziomej.
Specyfikacja techniczna
Moc
- Procesor: Intel Core i5-1145G7E (4C/8T, 1,5/4,1 GHz, 8 MB)
- Karta graficzna: zintegrowana karta graficzna Intel Iris Xe
- Pamięć: 1x 8GB SO-DIMM DDR4-3200
- Pamięć masowa: 256 GB M.2 2280 PCIe x4 NVMe Opal SSD
Projekt
- Wyświetlacz: 10,1-calowy wyświetlacz - kontroler ThinkSmart
- Kolor: czarny
- Wymiary: 700 x 89 x 110 mm (27,56 x 3,5 x 4,33 cala)
Łączność
- WLAN Bluetooth: Intel AX210 Wi-Fi 6E, 11ax 2x2 BT5.0, vPro
- Tylne porty: HDMI-in, USB-C 2.0 (tylko transfer wideo), USB-C 3.2 Gen 1, USB 3.2 Gen 1, Ethernet
Bezpieczeństwo i prywatność
- Chip bezpieczeństwa: oprogramowanie układowe TPM 2.0 zintegrowane z chipsetem
- Dodatkowe zabezpieczenie: osłona kamery
Usługa
- Podstawowa gwarancja: 3 lata na miejscu
Oprogramowanie
- System operacyjny: Windows 10 IoT Enterprise SAC 64, PL
- Dostarczone oprogramowanie: Microsoft Teams Rooms
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.