System konferencyjny Logitech TAP IP, 10,1", grafitowy
3 235,86 zł
2 630,78 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
System konferencyjny Logitech TAP IP
10,1-calowy panel IPS LCD z podświetleniem LED
Ekran 10,1" o rozdzielczości 1280 x 800.
Specyfikacja techniczna
Sterowanie dotykowe: pojemnościowe, 10-punktowe wielodotykowe
Jasność: 400 nitów
Kontrast: 1000:1
Ochrona przed odciskami: powłoka oleofobowa
Kąt widzenia: 85 stopni (N/D/L/P)
Pozycja kątowa: 14 stopni
Wymiary (wys. x szer. x gł.): 56,1 x 246,2 x 171,3
Waga: 1 kg
Specyfikacje ogólne
- Zintegrowany głośnik ultradźwiękowy
- Zintegrowany czujnik ruchu PIR
- Zintegrowany akcelerometr
- Zintegrowany czujnik światła otoczenia
- 100 mm x 100 mm VESA FDMI
- Wewnętrzny system mocowania i odciążania kabli
Kompatybilność i certyfikacja
Logitech TAP IP jest certyfikowany jako kontroler rozwiązań do sal konferencyjnych.
- Microsoft Teams Rooms na Androida w Logitech Rally Bar, Rally Bar Mini lub Roommate
- Zoom Rooms (dowolny)
- RingCentral Rooms™
Zasilanie i kable
Zasilanie przez sieć Ethernet (PoE), IEEE 802.3af typ 1, urządzenia klasy 3**Wymaga sieci z obsługą PoE lub wtryskiwacza PoE i kabla Ethernet (brak w zestawie)
Porty i interfejsy
- Ethernet: 10/100 Mb/s
- WiFi: 802.11a/b/g/n/ac
- Bluetooth 5.0
Warunki pracy
- Temperatura pracy: od 0 do 40°C
- Temperatura przechowywania: -40 do 70°C
- Wilgotność: od 10 do 95%
Bezpieczeństwo
- Pełne szyfrowanie dysku: AES-128
- Szyfrowanie danych: klucze symetryczne, PKI
- Tożsamość urządzenia: chroniona przez uwierzytelnianie urządzenia
- Kluczowa ochrona: Arm TrustZone, RPMP
- Bezpieczeństwo urządzenia: Kensington Lock
Dodatkowe akcesoria
- Przedłużenie stojaka
- Stojak na stół
- Uchwyt ścienny
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.