Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly W8220-M Savi, 3w1, DECT, stereo
1 945,26 zł
1 214,31 zł
987,24 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly W8220-M Savi, 3w1, DECT, stereo
Czysty dźwięk dla profesjonalnej komunikacji
Eliminacja szumów i połączeń z otoczenia dzięki mikrofonowi z redukcją szumów.
Swobodny przepływ
Pracuj bez ograniczeń dzięki długiemu czasowi rozmów na jednym ładowaniu.
Swobodny ruch do 180 metrów.
Podłączanie wielu urządzeń
Działa na wielu urządzeniach dzięki 3 opcjom połączenia.
Wygodne połączenia konferencyjne z maksymalnie dwoma urządzeniami jednocześnie.
Specyfikacje
- Audio: Aktywna redukcja szumów (ANC)
- Kolor: czarny
- Zasięg bezprzewodowy: Do 180 m na zewnątrz; Do 55 m w biurze
- Certyfikowane oprogramowanie Microsoft Teams
- Czułość (mikrofon): 112 dB SPL
- Powiadomienia głosowe: maksymalna i minimalna głośność; status połączenia; czas rozmów; stan baterii
- Pasmo przenoszenia głośników: 20 Hz - 20 kHz (tryb multimedialny); 100 Hz - 6,8 kHz (tryb szerokopasmowy)
- Typ połączenia: Bluetooth 4.2; DECT
- Typ słuchawek: Nauszne (stereo)
Co znajduje się w pudełku
- Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy
- Baza biurowa
- Kabel USB typu A
- Kabel USB typu C
- Kabel telefoniczny
- Zasilacz sieciowy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.