Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Surround 80, adapter BT700 USB-C, adapter USB-C/A, stereo
2 404,45 zł
1 363,81 zł
1 108,79 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Surround 80
EAN: 196786453328
Praca w dowolnym miejscu z doskonałą słyszalnością
Dzięki temu wokółusznemu zestawowi słuchawkowemu Bluetooth na ramię będziesz słyszeć i być słyszanym, gdziekolwiek jesteś.
Zanurz się w bogatym dźwięku
Zapewnia bogaty, czysty dźwięk podczas rozmów i słuchania muzyki, dzięki 6 zintegrowanym mikrofonom poza ramieniem i 4 mikrofonom obsługującym adaptacyjne ANC.
Maksymalny komfort przez cały dzień
Dzięki miękkim nausznikom i regulowanemu pałąkowi z włókna węglowego zapomnisz, że nosisz zestaw słuchawkowy.
Produktywność na najwyższym poziomie
Do 21 godzin rozmów, łatwe sterowanie nauszne i inteligentne czujniki do automatycznego odbierania połączeń.
Specyfikacje
- Audio: Regulowana aktywna redukcja szumów (ANC); Technologia Smart Sensor
- Zasięg bezprzewodowy: Do 30 m
- Certyfikowane oprogramowanie do współpracy: Microsoft Teams Open Office
- Czułość (mikrofon): -37 dB FS
- Czułość (głośnik): 132 dB SPL
- Czas ładowania: 1 h
- Kompatybilne systemy operacyjne: macOS; Android™; iOS; Windows
- Minimalne wymagania systemowe: Port USB typu A; Bluetooth; gniazdo audio 3,5 mm; port USB typu C
- Liczba mikrofonów: 10
- Szerokość pasma mikrofonu: 20 Hz do 16 kHz
- Pasmo przenoszenia głośnika: 20 Hz do 20 kHz
- Sparowane urządzenia: do 2
- Typ mikrofonu: Bez ramienia
- Typ połączenia: Bluetooth 5.3
- Rozmiar głośnika: 40 mm
- Żywotność baterii: do 24 godzin (słuchanie muzyki); do 21 godzin (rozmowy)
Co znajduje się w pudełku
- Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy
- Futerał
- Podręcznik użytkownika
- Kabel USB do ładowania
- Adapter Bluetooth Type-C BT700
- Adapter USB typu C na USB typu A
- Kabel audio USB typu C do 3,5 mm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.