Zestaw słuchawkowy Poly Blackwire 5210, jack 3,5 mm, USB-A, mono
606,66 zł
395,52 zł
321,56 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dzięki serii Blackwire 5200 z łatwością poradzisz sobie z intensywnym dniem pracy. Ergonomiczna konstrukcja zapewnia długotrwały komfort. A dzięki łatwej łączności możesz pracować na różnych urządzeniach przez cały dzień.
Ciesz się doskonałym dźwiękiem
Zmniejsz nieuniknione zakłócenia w miejscu pracy dzięki zestawowi słuchawkowemu, który zawiera praktyczne funkcje, takie jak konfigurowalne miękkie nauszniki, które zapewniają pasywną redukcję szumów i precyzyjnie dostrojony mikrofon, który maskuje hałas otoczenia.
Ciesz się długotrwałym komfortem
Twoje uszy będą Ci wdzięczne, zwłaszcza po długich rozmowach konferencyjnych. Ten zestaw słuchawkowy zapewnia maksymalny komfort. Dostosuj wszystko do swojego sposobu pracy. Musisz się przemieszczać? Zestaw słuchawkowy można złożyć i łatwo przenosić w etui.
Specyfikacja
Audio | Redukcja szumów i echa; dynamiczna optymalizacja korektora |
---|---|
Certyfikowane oprogramowanie do współpracy | Skype dla firm; Microsoft Teams; Zoom; Cisco Jabber; Certyfikacja działa z Chromebookiem; Avaya |
Czułość (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Czułość (głośnik) | 116 dB |
Długość kabla | 116 cm (od modułu zintegrowanego do zestawu słuchawkowego); 94 cm (od USB do modułu zintegrowanego); 217 cm (od wszystkich USB do zestawu słuchawkowego) |
Kompatybilność sprzętowa | Kompatybilny z komputerami przez USB/USB Type-C, łączy się z urządzeniami mobilnymi i tabletami przez złącze 3,5 mm i urządzeniami obsługującymi USB Type-C. |
Kompatybilne systemy operacyjne | Windows 10; macOS |
Minimalne wymagania systemowe | Port USB typu A; gniazdo audio 3,5 mm; port USB typu C |
Obracanie ramienia mikrofonu | 280° |
Szerokość pasma mikrofonu | 100 Hz do 10 kHz |
Szerokość pasma głośnika | 20 Hz do 20 kHz |
Oprogramowanie do zarządzania | Plantronics Hub |
Typ mikrofonu | Wielokierunkowy |
Typ słuchawek | Na uszach (monofoniczne) |
Rozmiar głośnika | 32 mm |
Co znajduje się w pudełku
Słuchawka
Skrzynia transportowa
Podręcznik użytkownika
Karta gwarancyjna
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.