Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-A, zestaw stereo, podstawka ładująca
1 088,89 zł
1 054,73 zł
857,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams
EAN: 197029609991
Zestaw słuchawkowy Voyager Focus 2 pozwala stworzyć strefę skupienia. Został zaprojektowany tak, abyś słyszał tylko rozmowę, a nie rozpraszający hałas.
Strefa obozu
Ten zestaw słuchawkowy wykorzystuje trzy poziomy zaawansowanej cyfrowej hybrydowej technologii ANC, aby wyeliminować rozpraszający hałas.
Krystalicznie czyste połączenia
Dzięki dyskretnemu wysięgnikowi mikrofonu z redukcją szumów i technologią Acoustic Fence, Twój głos będzie słyszany wyraźnie i wyraźnie.
Komfort noszenia
Zestaw słuchawkowy Voyager Focus 2 został zaprojektowany z myślą o komforcie podczas całodziennych rozmów telefonicznych. Pałąk z wyściełanym paskiem i pluszowe nauszniki dopasowują się do użytkownika.
Specyfikacje
Audio
Dynamiczna optymalizacja korektora
Kolor
Czarny
Zasięg bezprzewodowy
Do 50 m; Do 91 m (z bazą Voyager Office)
Certyfikowane oprogramowanie do współpracy
Microsoft Teams
Długość kabla
1,5 m
Kompatybilność sprzętowa
Kompatybilny z komputerami za pośrednictwem adaptera Bluetooth BT700 USB-A lub kabla Micro USB oraz smartfonami przez Bluetooth.
Alerty głosowe
- Maksymalna objętość
- Minimalna objętość
- Wyciszenie włączone
- Wyciszenie wyłączone
- Wyciszony
- Status połączenia
- Czas połączenia
- Słaba bateria
Kompatybilne systemy operacyjne
Windows 11; Windows 10; macOS
Szerokość pasma mikrofonu
100 Hz do 6,8 kHz
Szerokość pasma głośnika
20 Hz do 20 kHz
Typ mikrofonu
2x mikrofon analogowy ECM; 2x mikrofon cyfrowy MEMS
Typ połączenia
Bluetooth; USB typu A; Micro USB (komputer)
Typ słuchawek
Na uszach
Rozmiar głośnika
32 mm
Co znajduje się w pudełku
- Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy
- Kabel ładujący micro USB
- Adapter Bluetooth USB BT700
- Walizka podróżna
- Przewodnik wprowadzający
- Baza ładująca
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.