Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
IT88S firmy Akuvox to wielofunkcyjny monitor komunikacyjny z systemem Android. Wyposażony jest w 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy. Umożliwia wysokiej jakości komunikację głosową i wideo z innymi wideodomofonami Akuvox. Może instalować popularne aplikacje Android do wyświetlania wideo z systemów kamer, sterowania inteligentnym domem i systemami bezpieczeństwa i wiele więcej.
Specyfikacje
- Panel przedni: stop aluminium
- RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
- Wyświetlacz: 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy IPS LCD
- Gniazdo pamięci Micro SD
- Port RS485
- Dwa przekaźniki
- Dzwonek wejściowy
- Osiem wejść/wyjść
- Mikrofon: -26dB
- Podwójne głośniki, 4Ω/3W
- Porty Ethernet: 1xRJ45, adaptacyjne 10/100 Mb/s
- 802.3af Power-over-Ethernet
- Złącze 12 V DC (jeśli nie jest używane PoE)
- Instalacja: na ścianie lub na biurku
- Wymiary: 251 x 182,5 x 29,75 mm
- Wilgotność robocza: 10~90%
- Temperatura pracy: -10°C ~ 45°C
Wyświetlacz
- Tryb wyświetlania: normalny czarny, transmisyjny
- Rozmiar wyświetlacza LCD: 10 cali (przekątna)
- Proporcje obrazu: 16:10
- Rozdzielczość: 1280x800
- Współczynnik kontrastu: 900:1
- Luminancja: 350 cd/m2
- Kąt widzenia: 80° w lewo, 80° w prawo, 80° u góry, 80° u dołu
Audio i wideo
- SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
- Wąskopasmowy kodek audio: G.711a, G.711µ, G.729
- Szerokopasmowy kodek audio: G.722
- DTMF: W paśmie, poza pasmem, DTMF (RFC2833), SIP Info
- Eliminacja echa
- Rozpoznawanie aktywności głosowej
- Wygodny generator hałasu
- Automatyczna kontrola zysków
- Formaty przesyłania strumieniowego: H.263 i H.264
Asystent głosowy
- Odległość do 5 m
- Dokładność rozpoznawania głosu 95%
- Tylko w języku angielskim
- Prywatność dzięki natywnym danym głosowym
Sieć LAN i administracja
- statyczny adres IP lub z DHCP
- Serwer NTP do ustawiania czasu
- Obsługa protokołów: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
- Automatyczne dostarczanie: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
- Konfiguracja: zarządzanie przez sieć, dotykowy wyświetlacz LCD lub automatyczne udostępnianie
SIP
- SIP v1 (RFC2543)
- SIP v2 (RFC3261)
- 2 konta SIP
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.