Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android
Kod produktu
32122271
OEM
IT88S
Producent
Akuvox
Punkty lojalnościowe: 93
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentny monitor wewnętrzny Akuvox IT88S z systemem Android

IT88S firmy Akuvox to wielofunkcyjny monitor komunikacyjny z systemem Android. Wyposażony jest w 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy. Umożliwia wysokiej jakości komunikację głosową i wideo z innymi wideodomofonami Akuvox. Może instalować popularne aplikacje Android do wyświetlania wideo z systemów kamer, sterowania inteligentnym domem i systemami bezpieczeństwa i wiele więcej.

Specyfikacje

  • Panel przedni: stop aluminium
  • RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
  • Wyświetlacz: 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy IPS LCD
  • Gniazdo pamięci Micro SD
  • Port RS485
  • Dwa przekaźniki
  • Dzwonek wejściowy
  • Osiem wejść/wyjść
  • Mikrofon: -26dB
  • Podwójne głośniki, 4Ω/3W
  • Porty Ethernet: 1xRJ45, adaptacyjne 10/100 Mb/s
  • 802.3af Power-over-Ethernet
  • Złącze 12 V DC (jeśli nie jest używane PoE)
  • Instalacja: na ścianie lub na biurku
  • Wymiary: 251 x 182,5 x 29,75 mm
  • Wilgotność robocza: 10~90%
  • Temperatura pracy: -10°C ~ 45°C

Wyświetlacz

  • Tryb wyświetlania: normalny czarny, transmisyjny
  • Rozmiar wyświetlacza LCD: 10 cali (przekątna)
  • Proporcje obrazu: 16:10
  • Rozdzielczość: 1280x800
  • Współczynnik kontrastu: 900:1
  • Luminancja: 350 cd/m2
  • Kąt widzenia: 80° w lewo, 80° w prawo, 80° u góry, 80° u dołu

Audio i wideo

  • SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
  • Wąskopasmowy kodek audio: G.711a, G.711µ, G.729
  • Szerokopasmowy kodek audio: G.722
  • DTMF: W paśmie, poza pasmem, DTMF (RFC2833), SIP Info
  • Eliminacja echa
  • Rozpoznawanie aktywności głosowej
  • Wygodny generator hałasu
  • Automatyczna kontrola zysków
  • Formaty przesyłania strumieniowego: H.263 i H.264

Asystent głosowy

  • Odległość do 5 m
  • Dokładność rozpoznawania głosu 95%
  • Tylko w języku angielskim
  • Prywatność dzięki natywnym danym głosowym

Sieć LAN i administracja

  • statyczny adres IP lub z DHCP
  • Serwer NTP do ustawiania czasu
  • Obsługa protokołów: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
  • Automatyczne dostarczanie: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
  • Konfiguracja: zarządzanie przez sieć, dotykowy wyświetlacz LCD lub automatyczne udostępnianie

SIP

  • SIP v1 (RFC2543)
  • SIP v2 (RFC3261)
  • 2 konta SIP

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29658 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni