EZVIZ DP2C
741,22 zł
674,06 zł
548,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy dzwonek do drzwi EZVIZ DP2C
DP2C to nowoczesny bezprzewodowy dzwonek do drzwi z kamerą i wizjerem. Oferuje wyraźny obraz i zaawansowane funkcje zabezpieczające dom.
Kluczowe cechy
- Wideo 1080p
- Kąt widzenia 155°
- Wykrywanie ruchu za pomocą pasywnego czujnika podczerwieni
- Podgląd na żywo i dwukierunkowe połączenia wideo
- Kolorowy ekran 4,3"
- Noktowizor do 5 m
- Wbudowany elektroniczny dzwonek do drzwi
- Akumulator litowy 4 600 mAh
- Technologia wideo H.265
- Obsługa kart MicroSD (do 256 GB)
Kamera
Przetwornik obrazu: 1/3" CMOS ze skanowaniem progresywnym. Obiektyw: 2,0 mm przy F2,2, kąt widzenia (po przekątnej): 155°. Dzień i noc: filtr podczerwieni ICR.
Obraz
Maks. rozdzielczość: 1080P/2 MP. Liczba klatek na sekundę: 15 kl.
Złącza
Pamięć masowa: Gniazdo kart micro SD (maks. 256 GB).
Sieć
Inteligentny alarm: wykrywanie ruchu za pomocą pasywnego czujnika podczerwieni. Zastrzeżony protokół EZVIZ Cloud. 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 150 Mb/s.
Sieć Wi-Fi
Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n. Pasmo częstotliwości: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz. Szerokość kanału: 20 MHz Obsługa. Zabezpieczenia: 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS.
Parametry ogólne
Warunki pracy: temperatura: -10 do 45 °C, wilgotność: 95% lub mniej (bez kondensacji). Zasilanie: DC 5 V (±10%), pobór mocy: maks. 2,2 W. Wymiary: ekran i podstawa: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm dzwonek: 71 x 71 x 48,3 mm. Waga: 302 g.
Zawartość opakowania
- Dzwonek do drzwi DP2C
- Panel
- Podstawa montażowa
- Przewód zasilający (1 m)
- 6x śruba
- Krótki przewodnik wprowadzający
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.