VERIA 8277B-W (Wi-Fi) seria 2-WIRE monitor LCD wideotelefon biały
1 223,42 zł
1 048,03 zł
852,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
VERIA 8277B-W (Wi-Fi) seria 2-WIRE monitor LCD wideotelefon biały
Opis produktu
Monitor VERIA 8277B-W wyposażony jest w dotykowy ekran LCD i należy do serii wideodomofonów domowych VERIA 2-WIRE. Ten nowoczesny monitor umożliwia 2-przewodowe połączenie ze stacją domową lub innym monitorem oraz oferuje podłączenie dwóch kamer CCTV.
Funkcje Wi-Fi
Funkcja Wi-Fi umożliwia podłączenie monitora do sieci Wi-Fi i zdalne monitorowanie oraz komunikację z systemem za pośrednictwem aplikacji mobilnej TUYA.
Cechy i główne funkcje
- Wideodomofon bez użycia rąk
- Cyfrowa transmisja sygnału
- Ekran dotykowy
- Połączenie 2-przewodowe bez polaryzacji
- Zintegrowana pamięć do przechowywania do 256 zdjęć i 16 plików wideo
- Technologia kodowania i dekodowania H. 264
- Rejestrator z funkcją wykrywania twarzy i dynamiczną liczbą klatek na sekundę
- EPTZ - możliwość powiększania obrazu
- Funkcja interkomu między monitorami
- Podłączenie dwóch kamer CCTV (analogowych)
Zawiadomienie
Dostarczony zasilacz może zasilać maksymalnie 3 urządzenia jednocześnie. Aby zasilić więcej urządzeń (maksymalnie 6), należy użyć zasilacza magistrali PW03A, który ma opcję podłączenia do szyny DIN.
Dane techniczne
- Wyświetlacz: Kolorowy 7" LCD (800 x 400)
- Typ interkomu: Zestaw głośnomówiący
- Połączenie: 2-przewodowe
- Zniekształcenia dźwięku: Mniej niż 3%
- Pasmo przenoszenia: 400 - 3,5 K
- Długość przewodu: maksymalnie 200 metrów
- Audio: Sygnał cyfrowy (dwukierunkowy)
- Wideo: Sygnał cyfrowy (wejście)
- Pamięć: micro SD, maksymalnie 32 GB
- Wi-Fi: Tak, 2,4 GHz
- Sterowanie: dotykowe
- Język menu: czeski, słowacki, angielski, polski, niemiecki
- Połączenie wewnętrzne: obsługiwane
- Rozszerzenie monitora: obsługiwane
- Podłączenie kamer zewnętrznych: tak, analogowe kamery CCTV
- Zasilanie: 24 V DC
- Pobór mocy: maks. 4 W, 1,5 W w trybie gotowości
- Temperatura pracy: -10 °C - 40 °C
- Temperatura przechowywania: -30 °C - 60 °C
- Instalacja: montaż powierzchniowy
- Wymiary: 185 x 127 x 17 mm
Zawartość opakowania
- Monitor
- Uchwyt ścienny
- Zszywki
- Śruba M3 x 20mm 2szt
- kołek 2szt
- Zasilacz
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.