Cyfrowy wizjer drzwiowy Wi-Fi VEIU Mini 3S firmy Eques
1 043,84 zł
833,47 zł
677,62 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cyfrowy wizjer drzwiowy Wi-Fi VEIU Mini 3S firmy Eques
Bezpieczeństwo i komfort w jednym. Przedstawiamy nową generację cyfrowego wizjera drzwiowego Wi-Fi VEIU Mini 3S.
Opis urządzenia
Okap składa się z części wewnętrznej - monitora i części zewnętrznej - modułu kamery. Kamera wyposażona jest w sensor 2MP z rozdzielczością FULL HD 1080P. Monitor posiada 4,3-calowy ekran dotykowy IPS LCD.
Natychmiastowe połączenie z odwiedzającym
Umożliwia ciągłe monitorowanie obszaru przed drzwiami. W przypadku niepożądanego ruchu wysyła powiadomienia do aplikacji mobilnej Eques.
Prosta konfiguracja i kontrola
Kolorowy ekran dotykowy 4,3" z menu w języku czeskim. Ustawienia można również wprowadzać zdalnie bezpośrednio w aplikacji Eques.
Łatwa instalacja
Urządzenie można zainstalować na praktycznie każdych drzwiach. Instalacja zajmuje nie więcej niż 10 minut bez konieczności użycia specjalnych narzędzi.
Automatyczne nagrywanie dzwonka i PIR
Po naciśnięciu przycisku dzwonka lub wykryciu ruchu przed drzwiami, nagranie jest automatycznie rejestrowane. Optyka kamery zapewnia kąt widzenia 180°.
Lokalne przechowywanie na karcie SD, a także w chmurze
Zewnętrzna pamięć masowa jest dostępna do przechowywania zdjęć z obsługą karty pamięci MicroSD o pojemności do 128 GB. Obrazy są również przechowywane w chmurze.
Akumulator i nowy system zarządzania akumulatorem
Pod maską znajduje się wbudowana bateria litowa o pojemności 5000 mAh, zapewniająca do 40 dni czasu czuwania.
Łatwe parowanie i komunikacja Wi-Fi
Urządzenie obsługuje tylko pasmo Wi-Fi 2,4 GHz. Parowanie urządzenia z aplikacją jest proste i odbywa się poprzez odczytanie wygenerowanego kodu QR.
Specyfikacja techniczna:
- Model: VEIU Mini 3S (A30)
- Kamera: 2,0 MP, Full HD 1080P, kąt widzenia 180°
- Wyświetlacz: Dotykowy LCD, 4,3'', rozdzielczość 480 x 272
- Zasilanie: bateria litowa, 5000 mAh
- Tryb gotowości: Do 40 dni
- Pamięć zewnętrzna: obsługa kart MicroSD (do 128 GB)
- Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Aplikacje mobilne: Android w wersji 5.0 lub nowszej, iOS 9.0 lub nowszej
Instalacja
Wszystkie elementy potrzebne do montażu cyfrowego wizjera, w tym elementy mocujące, znajdują się wewnątrz każdego opakowania.
Zawartość opakowania
- Wewnętrzny monitor LCD
- Kamera zewnętrzna
- Kabel USB
- Posiadacz
- Śruby montażowe 6szt
- Podręcznik
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.