EZVIZ DB2 2K (3MP)
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ DB2 2K (3MP)
Bezprzewodowy dzwonek do drzwi z wejściem wideo
DB2 od EZVIZ to bezprzewodowy wideodomofon, który zapewnia ochronę i komunikację na wyciągnięcie ręki.
Bezpieczeństwo i komfort
DB2 informuje o odwiedzających przed otwarciem drzwi.
Instalacja jest łatwa i niezawodna w każdych warunkach pogodowych.
Kluczowe cechy
- Rozdzielczość 2K
- Inteligentne wykrywanie ruchu
- Szeroki 176
- Akumulator 5 200 mA
- Alarm Wi-Fi z pamięcią MicroSD do 256 GB
- Szeroki wybór dzwonków
- Noktowizor do 5 m
- Ostrzeżenie w przypadku sabotażu
- Wodoodporna konstrukcja
- Kompresja wideo H.265
Kamera
Przetwornik 1/2,7" CMOS ze skanowaniem progresywnym i niską czułością na światło.
Obiektyw o ogniskowej 2,0 mm i kącie widzenia F2,0: 176° (po przekątnej).
Filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem na tryb dzienny i nocny.
Parametry wideo
Maksymalna rozdzielczość: 2 000 x 1504.
Częstotliwość odświeżania: maks. 15 klatek na sekundę, samodostosowująca się podczas transmisji sieciowej.
Kompresja wideo: H.265/H.264.
DNR: 2D/3D DNR.
Czujnik PIR
Kąt wykrywania: 100°.
Odległość wysyłania: maks. 5 m.
Czułość: regulowana przez użytkownika (wysoka, średnia, niska).
Interfejs
Wbudowany mikrofon i głośnik o wysokiej czułości.
Przycisk restartu.
Parametry sieci
Protokół: zastrzeżony protokół EZVIZ Cloud.
Protokół interfejsu: zastrzeżony protokół EZVIZ Cloud.
Parametry Wi-Fi
Standard: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Pasmo częstotliwości: 2,4-2,4835 GHz.
Szerokość kanału: 20 MHz Obsługa.
Zabezpieczenia: 64-/128-bitowy WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Prędkość transmisji: 11b : 11 Mbps, 11g : 54 Mbps, 11n :150Mbps.
Funkcje
Inteligentny alarm: PIR wykrywanie ruchu postaci ludzkiej.
Alarm sabotażowy: Ostrzeżenie dźwiękowe i świetlne podczas demontażu (obsługuje alerty wysyłane na smartfon).
Wideodomofon: zdalne dwukierunkowe połączenie wideo.
Parametry ogólne
Warunki pracy: -20°C ~ 50°C (-4°F do 122°F), wilgotność 95% lub mniej (bez kondensacji).
Pojemność baterii: 5 200 mAh.
Pobór mocy: maks. 2 W.
Stopień ochrony IP: IP65.
Wymiary: 150 × 58 × 32 mm.
Waga: 241,35 g.
Syrena
Wymiary: 100 x 55 x 35 mm.
Zasilanie: AC 110~240 V.
Standard Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Dzwonek: Obsługuje 20 dzwonków z regulowaną głośnością.
Wyjście audio: 72 dB w promieniu 1 m.
Pamięć masowa: obsługuje przechowywanie na karcie MicroSD do 256 GB.
Waga: 120 g.
Zawartość opakowania
- Wideodomofon DB2
- Syrena
- Płyty montażowe
- Składane płyty montażowe (2)
- Zestawy śrubokrętów i wkrętaków (2)
- Naklejka piankowa
- Płyta piankowa
- Wiertła
- Szpilka
- Złącza kablowe w kształcie litery U i złącza kablowe (3)
- Kabel zasilający
- Szybkie instrukcje
- Instrukcje instalacji
- Informacje na temat przepisów
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.