Wideotelefon Emos EM-07HD, kolorowy 7" LCD kamera z 1 przyciskiem, biały
746,71 zł
677,24 zł
550,60 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Prosty przewodowy zestaw wideo. Obraz jest wyświetlany na dużym 7-calowym kolorowym wyświetlaczu LCD. Urządzenie zasilane jest za pomocą dołączonego zasilacza 12V. Urządzenie umożliwia obsługę zamka drzwi i przesuwu bramy. Parametry produktu Rozmiar wyświetlacza 7" konstrukcja (słuchawka / zestaw głośnomówiący) zestaw głośnomówiący kolorowy wyświetlacz tak opcja nagrywania nie sterowanie zamkiem i ruchem bramy blokada drzwi, ruch bramy interkom tak liczba melodii 12 montaż na ścianie zasilanie monitora 12 V DC (w zestawie) zasilanie kamery z monitora regulacja głośności tak możliwość podłączenia kamer CCTV tak aplikacja do zdalnego zarządzania bez aplikacji połączenie sieciowe i zdalne zarządzanie nie liczba przycisków modułu kamery 1 konstrukcja antywandalowa modułu kamery tak wymagane okablowanie UTP lub SYKFY 5 × 2 × 0,5 liczba przewodów (monitor/blokada/brama) 4 2 oświetlenie kamery tak, do 150 cm przetwornik kamery 1/3 CCD Pinhole z oświetlaczem podczerwieni kolor biały rozmiar monitora 23 × 233 × 160 mm rozmiar modułu kamery 46 × 64 × 145 mm kąt widzenia kamery 80 zasilacz w zestawie tak stopień ochrony IP44 opakowanie handlowe 1 szt., pudełko skład zestawu 1 × kamera do drzwi, 1 × wyświetlacz LCD, zasilacz Zalety produktu Duży wyświetlacz LCD, łatwy w instalacji, łatwy w obsłudze, sterowanie 2 wejściami.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.