Zestaw wideotelefon VERIA 8277B-W biały stacja wejściowa VERIA 831 z serii VERIA 2-WIRE

- 19%

zdjęcie ilustracyjne

Zestaw wideotelefon VERIA 8277B-W biały   stacja wejściowa VERIA 831 z serii VERIA 2-WIRE
Zestaw wideotelefon VERIA 8277B-W biały   stacja wejściowa VERIA 831 z serii VERIA 2-WIRE
Zestaw wideotelefon VERIA 8277B-W biały   stacja wejściowa VERIA 831 z serii VERIA 2-WIRE
Kod produktu
31333909
OEM
S-8277B-W-831
Producent
Veria
Punkty lojalnościowe: 66
0 ocen
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

1 642,41 zł

1 332,85 zł

1 083,62 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 332,85 zł
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

1 332,85 zł

1 642,41 zł

1 083,62 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zestaw wideodomofonowy VERIA 8277B-W biały stacja wejściowa VERIA 831

Domowy zestaw wideodomofonowy VERIA to nowoczesne rozwiązanie dla Twojego domu. System umożliwia 2-przewodowe połączenie ze stacją wejściową lub innym monitorem, zapewniając wysoką jakość transmisji obrazu i dźwięku.

Zalety systemu VERIA 2-WIRE

  • 2-przewodowe połączenie ze stacją wejściową lub innym monitorem
  • Sygnał cyfrowy dla wysokiej jakości transmisji wideo i audio
  • Możliwość sterowania el. blokadą drzwi i przesuwem bramy

Monitory LCD VERIA 2-WIRE

Monitory oferują doskonały obraz dzięki wysokiej jakości kolorowemu panelowi LCD. Obsługa jest łatwa dzięki dotykowym ikonom i wielojęzycznemu menu. Monitor ma wbudowaną funkcję DVR do nadzoru z nagrywaniem wideo na kartę SD.

Stacja wejściowa VERIA

Stacja wejściowa VERIA 831 jest wyposażona w obiektyw FULL HD 1080P i oferuje wysokiej jakości obraz nawet w nocy dzięki podświetleniu IR. Stacja umożliwia łatwe sterowanie el. blokadą i ruchem bramy.

Kompatybilność

Wszystkie produkty VERIA 2-WIRE są ze sobą kompatybilne, umożliwiając rozbudowę systemu o dodatkowy monitor VERIA lub stację wejściową w dowolnym momencie.

Zawartość opakowania

  • Monitor LCD VERIA 8277B-W
  • Stacja wejściowa VERIA 831
  • Zasilacz 24 V DC / 1 A
  • Mały materiał montażowy
  • Skrócona instrukcja obsługi

Cechy i główne funkcje domowego systemu wideotelefonicznego

  • Wideodomofon bez użycia rąk
  • Przejrzysty interfejs z ekranem dotykowym
  • Połączenie Wi-Fi
  • Komunikacja za pośrednictwem aplikacji TUYA
  • Cyfrowa transmisja sygnału z lepszą jakością obrazu i dźwięku
  • 2-przewodowe połączenie bez polaryzacji umożliwia łatwe okablowanie
  • Automatyczne robienie zdjęć lub nagrywanie wideo odwiedzającego, gdy zadzwoni dzwonek do drzwi.
  • We wbudowanej pamięci można zapisać do 256 zdjęć i 16 plików wideo
  • Technologia kodowania i dekodowania H. 264 zapewnia wysoką jakość wideo
  • Rejestrator DVR z funkcją wykrywania ruchu i dynamiczną liczbą klatek na sekundę
  • EPTZ - możliwość powiększania obrazu
  • Funkcja interkomu między monitorami
  • Użytkownik może nadać nazwę monitorowi i stacji wejściowej
  • Podłączenie dwóch kamer CCTV (analogowych HD)
  • Jednostka wejściowa 1080P
  • Sterowanie zamkiem elektrycznym i ruchem bramy
  • Lampka nocna LED na podczerwień

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni