Zestaw wideotelefon VERIA 8277B-W biały stacja wejściowa VERIA 831 z serii VERIA 2-WIRE
1 642,41 zł
1 332,85 zł
1 083,62 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw wideodomofonowy VERIA 8277B-W biały stacja wejściowa VERIA 831
Domowy zestaw wideodomofonowy VERIA to nowoczesne rozwiązanie dla Twojego domu. System umożliwia 2-przewodowe połączenie ze stacją wejściową lub innym monitorem, zapewniając wysoką jakość transmisji obrazu i dźwięku.
Zalety systemu VERIA 2-WIRE
- 2-przewodowe połączenie ze stacją wejściową lub innym monitorem
- Sygnał cyfrowy dla wysokiej jakości transmisji wideo i audio
- Możliwość sterowania el. blokadą drzwi i przesuwem bramy
Monitory LCD VERIA 2-WIRE
Monitory oferują doskonały obraz dzięki wysokiej jakości kolorowemu panelowi LCD. Obsługa jest łatwa dzięki dotykowym ikonom i wielojęzycznemu menu. Monitor ma wbudowaną funkcję DVR do nadzoru z nagrywaniem wideo na kartę SD.
Stacja wejściowa VERIA
Stacja wejściowa VERIA 831 jest wyposażona w obiektyw FULL HD 1080P i oferuje wysokiej jakości obraz nawet w nocy dzięki podświetleniu IR. Stacja umożliwia łatwe sterowanie el. blokadą i ruchem bramy.
Kompatybilność
Wszystkie produkty VERIA 2-WIRE są ze sobą kompatybilne, umożliwiając rozbudowę systemu o dodatkowy monitor VERIA lub stację wejściową w dowolnym momencie.
Zawartość opakowania
- Monitor LCD VERIA 8277B-W
- Stacja wejściowa VERIA 831
- Zasilacz 24 V DC / 1 A
- Mały materiał montażowy
- Skrócona instrukcja obsługi
Cechy i główne funkcje domowego systemu wideotelefonicznego
- Wideodomofon bez użycia rąk
- Przejrzysty interfejs z ekranem dotykowym
- Połączenie Wi-Fi
- Komunikacja za pośrednictwem aplikacji TUYA
- Cyfrowa transmisja sygnału z lepszą jakością obrazu i dźwięku
- 2-przewodowe połączenie bez polaryzacji umożliwia łatwe okablowanie
- Automatyczne robienie zdjęć lub nagrywanie wideo odwiedzającego, gdy zadzwoni dzwonek do drzwi.
- We wbudowanej pamięci można zapisać do 256 zdjęć i 16 plików wideo
- Technologia kodowania i dekodowania H. 264 zapewnia wysoką jakość wideo
- Rejestrator DVR z funkcją wykrywania ruchu i dynamiczną liczbą klatek na sekundę
- EPTZ - możliwość powiększania obrazu
- Funkcja interkomu między monitorami
- Użytkownik może nadać nazwę monitorowi i stacji wejściowej
- Podłączenie dwóch kamer CCTV (analogowych HD)
- Jednostka wejściowa 1080P
- Sterowanie zamkiem elektrycznym i ruchem bramy
- Lampka nocna LED na podczerwień
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.