Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C

MARATON
- 12%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Kod produktu
31334005
OEM
E16C
Producent
Akuvox
Punkty lojalnościowe: 118
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Akuvox E16 to niedrogi domofon, który oferuje doskonałą komunikację ze zintegrowanym domofonem SIP i elastyczne metody kontroli dostępu, takie jak rozpoznawanie twarzy oparte na sztucznej inteligencji, aplikacja mobilna SmartPlus, NFC, karta identyfikacyjna i PIN. Jest on zwykle stosowany w budynkach komercyjnych i mieszkalnych.

Charakterystyka:
wykonany z tworzywa sztucznego
5-calowy pojemnościowy ekran dotykowy IPS LCD
Rozdzielczość LCD 1280x720 pikseli
Kamera 2M pikseli z automatycznym oświetleniem, WDR i czujnikiem podczerwieni
czujnik sabotażu, który uruchamia alarm w przypadku sabotażu
Stopień ochrony IP65
montaż ścienny
zintegrowany czytnik
Zasilanie PoE lub 12V
wymiary: wysokość 192 x szerokość 88 x głębokość 22 mm

Opcje kontroli dostępu:
Czytnik kart RF: 13,56 MHz, NFC
rozpoznawanie twarzy
Czas rozpoznawania twarzy krótszy niż 0,2 s, dokładność rozpoznawania twarzy wyższa niż 99,7%
klawiatura numeryczna: kod numeryczny - PIN
Kod QR
Bluetooth
Port Wiegand

Interfejs:
1xRJ45 10/100M Mbps port Ethernet
przekaźnik wejściowy: 1 przekaźnik
przekaźnik wyjściowy: 1 przekaźnik do otwierania drzwi
niezależnie sterowane przekaźniki wykorzystujące tony DTMF
Port RS485

Funkcje SIP:
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 konta SIP

Funkcje audio:
wbudowany mikrofon o stopniu ochrony IP67
Głośnik o mocy 2 W i stopniu ochrony IP66
Kodeki G.711a, G.711µ, G.722 i G.729
Jakość dźwięku HD 7 kHz
Usuwanie echa
wykrywanie aktywności głosowej
komfortowy generator hałasu
ustawienie maksymalnej długości połączenia

Funkcje wideo:
Kąt widzenia: 120o
Rozdzielczość wideo Full HD 1080p
Maksymalna liczba klatek na sekundę 1080p@30fps
Kamera włączona na stałe
automatyczny tryb nocny z oświetleniem LED
Oświetlenie: min. 0,1 LUX
Automatyczny balans bieli
zintegrowany czujnik światła
Kodeki H.263 i H.264
Obsługa RTSP
Obsługa ONVIF

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29436 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni