Domofon SIP do drzwi Akuvox E16C
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akuvox E16 to niedrogi domofon, który oferuje doskonałą komunikację ze zintegrowanym domofonem SIP i elastyczne metody kontroli dostępu, takie jak rozpoznawanie twarzy oparte na sztucznej inteligencji, aplikacja mobilna SmartPlus, NFC, karta identyfikacyjna i PIN. Jest on zwykle stosowany w budynkach komercyjnych i mieszkalnych.
Charakterystyka:
wykonany z tworzywa sztucznego
5-calowy pojemnościowy ekran dotykowy IPS LCD
Rozdzielczość LCD 1280x720 pikseli
Kamera 2M pikseli z automatycznym oświetleniem, WDR i czujnikiem podczerwieni
czujnik sabotażu, który uruchamia alarm w przypadku sabotażu
Stopień ochrony IP65
montaż ścienny
zintegrowany czytnik
Zasilanie PoE lub 12V
wymiary: wysokość 192 x szerokość 88 x głębokość 22 mm
Opcje kontroli dostępu:
Czytnik kart RF: 13,56 MHz, NFC
rozpoznawanie twarzy
Czas rozpoznawania twarzy krótszy niż 0,2 s, dokładność rozpoznawania twarzy wyższa niż 99,7%
klawiatura numeryczna: kod numeryczny - PIN
Kod QR
Bluetooth
Port Wiegand
Interfejs:
1xRJ45 10/100M Mbps port Ethernet
przekaźnik wejściowy: 1 przekaźnik
przekaźnik wyjściowy: 1 przekaźnik do otwierania drzwi
niezależnie sterowane przekaźniki wykorzystujące tony DTMF
Port RS485
Funkcje SIP:
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 konta SIP
Funkcje audio:
wbudowany mikrofon o stopniu ochrony IP67
Głośnik o mocy 2 W i stopniu ochrony IP66
Kodeki G.711a, G.711µ, G.722 i G.729
Jakość dźwięku HD 7 kHz
Usuwanie echa
wykrywanie aktywności głosowej
komfortowy generator hałasu
ustawienie maksymalnej długości połączenia
Funkcje wideo:
Kąt widzenia: 120o
Rozdzielczość wideo Full HD 1080p
Maksymalna liczba klatek na sekundę 1080p@30fps
Kamera włączona na stałe
automatyczny tryb nocny z oświetleniem LED
Oświetlenie: min. 0,1 LUX
Automatyczny balans bieli
zintegrowany czujnik światła
Kodeki H.263 i H.264
Obsługa RTSP
Obsługa ONVIF
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.