DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem

- 23%

zdjęcie ilustracyjne

DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
DOMO DO264AP Filtrowy oczyszczacz powietrza z jonizatorem
Kod produktu
32102312
OEM
DO264AP
Producent
Domo
Punkty lojalnościowe: 17
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Oczyszczacz powietrza z filtrem i jonizatorem DOMO DO264AP

Oczyszczacz powietrza DOMO DO264AP to nowoczesne i wydajne rozwiązanie do oczyszczania powietrza w pomieszczeniach. Dzięki wbudowanemu jonizatorowi i kompaktowym wymiarom stanie się idealnym dodatkiem do każdego pomieszczenia.

Cechy i funkcje

Urządzenie jest wyposażone w filtr z węglem aktywnym i filtr HEPA. Filtry te wychwytują drobne zanieczyszczenia, bakterie i wirusy. Następnie jonizator wzbogaca powietrze w jony ujemne, dzięki czemu powietrze staje się bardziej oddychające i świeże.

Specyfikacje

  • Typ urządzenia: oczyszczacz powietrza z jonizatorem
  • Filtracja: HEPA filtr z węglem aktywnym
  • Wydajność powietrza: 130 m3/h
  • Zalecana przestrzeń: 20 m2 / 50 m3
  • Moc: 3,5-25 W
  • Poziom hałasu: 37-55 dB(A)

Podwójny system filtracji

Filtr z węglem aktywnym wychwytuje opary chemiczne, zapachy papierosów oraz inne zapachy i zanieczyszczenia. Filtr HEPA wychwytuje drobne cząsteczki kurzu, pyłków, dymu, a także bakterie i wirusy z wydajnością do 99,97%.

Dla kogo jest przeznaczony?

Oczyszczacz powietrza DOMO DO264AP jest idealny dla alergików i osób z problemami układu oddechowego. Pomaga złagodzić objawy alergii na kurz, roztocza, katar sienny itp.

Funkcje praktyczne

Urządzenie oferuje 3 różne prędkości i ustawienia oraz tryb uśpienia. Posiada efektowne niebieskie podświetlenie, które można wyłączyć. Posiada również funkcję przypominania o zalecanej wymianie filtra.

Pomiar mocy, zużycia energii i hałasu

  • Podświetlenie: 0,1 W
  • Prędkość 1 i tryb uśpienia: 60 m3/h, 3,5 W, 37 dB(A)
  • Prędkość 2: 75 m3/h, 7 W, 40 dB(A)
  • Prędkość 3: 130 m3/h, 25 W, 55 dB(A)

Wymiary i waga

  • Wymiary filtra (wys. x szer.): 18 x 16,7 cm (grubość ścianki filtra: 3,2 cm)
  • Wymiary opakowania (szer. x gł. x wys.): 25 x 25 x 35,9 cm
  • Waga opakowania: 3 kg
  • Wymiary (szer. x gł. x wys.): 21 x 21 x 31,2 cm
  • Waga urządzenia: 2,4 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni