Dahua ITC413-PW4D-IZ3, kamera IP, wejście, 4Mpx, 1/1, 8" CMOS, 25/30fps, silnik. f=8-32mm, IR 60m, rozpoznawanie tablic rejestracyjnych w odległości 20m
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera IP Dahua ITC413-PW4D-IZ3
Inteligentna kamera Dahua ITC413-PW4D-IZ3 oferuje najnowocześniejszą technologię do monitorowania i kontrolowania wejść. Jest wyposażona w unikalne funkcje, takie jak rozpoznawanie tablic rejestracyjnych i pomiar prędkości pojazdu.
Specyfikacja techniczna
Kamera wykorzystuje 4-megapikselowy przetwornik CMOS 1/1,8" i oferuje rozdzielczość 2688×1520 przy 25/30 klatkach na sekundę. Posiada przysłonę sterowaną przysłoną P i zapewnia oświetlenie IR do 60 m.
Podłączenie i zasilanie
Kamera jest wyposażona w 1× GbE LAN i RS-485. Do przechowywania danych dostępne jest gniazdo kart microSD o pojemności do 256 GB. Zasilanie jest dostępne poprzez DC 12 V lub PoE (802.3at) 44-57 V.
Inteligentne funkcje
Dzięki algorytmom głębokiego uczenia kamera rozpoznaje pojazdy, tablice rejestracyjne, etykiety pojazdów i kolory. Jest to idealne rozwiązanie w sytuacjach wymagających wykrywania i rozpoznawania pojazdów.
Lista SPZ
Kamera posiada listę zablokowanych/dozwolonych tablic rejestracyjnych o pojemności 110 000 rekordów dla każdej grupy.
Analiza ruchu
Kamera oferuje szczegółową analizę ruchu drogowego, w tym gromadzenie i analizę danych o ruchu drogowym, klasyfikację typu pojazdu (typ, kolor), wykrywanie wypadków, wykrywanie nadjeżdżających pojazdów, wykrywanie znaczników pojazdów itp.
Odporność i warunki pracy
Kamera jest wodoodporna IP67 i wandaloodporna IK10. Jest przeznaczona do pracy w temperaturze od -30 do 65 °C.
Wnioski
Dahua ITC413-PW4D-IZ3 to kompleksowe rozwiązanie do monitorowania i kontrolowania wejść. Oferuje najnowocześniejszą technologię i unikalne funkcje, które ułatwiają pracę i zwiększają bezpieczeństwo pomieszczeń.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.