BEFO Blokada drzwi z otwartym przełącznikiem mieszkowym

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

BEFO Blokada drzwi z otwartym przełącznikiem mieszkowym
Kod produktu
AH219986100120
OEM
2804000013
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 16
0 ocen
W magazynie 1 szt, 9.5.2024 u Ciebie

373,38 zł

339,65 zł

276,14 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 339,65 zł
W magazynie 1 szt, 9.5.2024 u Ciebie

339,65 zł

373,38 zł

276,14 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zamek elektroniczny BEFO 1211MB (C0024) można odblokować zdalnie za pomocą telefonu domowego lub wideotelefonu. Naciśnięcie odpowiedniego przycisku aktywuje typowy dźwięk brzęczenia na 1-2 sekundy, co pozwala gościowi otworzyć bramę lub drzwi wejściowe. Jeśli nie uda mu się to w tym czasie, należy wyzwolić nowy impuls. W porównaniu do BEFO 1211 (C0023), BEFO 1211 (C0023) ma również wbudowany pin, który można łatwo wysunąć, a zamek dezaktywować (trwale odblokować) na dowolny czas. W tym czasie dostęp do nieruchomości/domu jest nieograniczony. Właściciele mniejszych sklepów stacjonarnych lubią korzystać z tej opcji, ponieważ mają stale odblokowany zamek w godzinach otwarcia, a podczas przerwy obiadowej otwierają się tylko dla oczekiwanych gości, po zadzwonieniu przyciskiem. Najważniejsze parametry typ z przełączaniem mechanicznym, pozycja OPEN - przejście stałe zasilanie 12 V AC/DC (brak w zestawie) blokada produktu Pozostałe parametry wymiar 25 × 28 × 250 mm opakowanie handlowe 1 sztuka, pudełko

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29342 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni