Zestaw FireAngel ST-630 moduł FireAngel W2 (W2ST-630)
348,73 zł
285,34 zł
231,98 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SET FireAngel ST-630 moduł FireAngel W2
Czujka pożarowa FireAngel ST-630
FireAngel ST-630 to czujnik dymu z innowacyjną technologią Thermoptek™. Technologia ta zapewnia wczesne ostrzeganie o zbliżającym się zagrożeniu pożarowym.
Czujka jest w stanie reagować zarówno na szybko, jak i wolno rozprzestrzeniające się pożary. W rezultacie czas reakcji czujki jest o połowę krótszy niż w przypadku konwencjonalnych czujek pożarowych.
Detektor spełnia wymagania normy EN 14604 i jest certyfikowany zgodnie z normą EN 14604:2005.
Moduł bezprzewodowy FireAngel W2
Moduł bezprzewodowy FireAngel W2 umożliwia połączenie w sieć do 50 komponentów FireAngel na częstotliwości 868 MHz. Zasięg modułu wynosi do 200 m.
Specyfikacja techniczna
Czujka pożarowa FireAngel ST-630
- Technologia detekcji: komora optyczna 2x termistor (technologia Thermoptek™)
- Funkcja: testowanie funkcji, lokalizacja alarmu, wyciszenie, wskazanie niskiego poziomu baterii
- Alarm akustyczny: wbudowana syrena (85 dB w odległości 3 m)
- Sygnalizacja optyczna: 1x czerwona dioda LED
- Montaż: na suficie / na ścianie
- Wymiary: średnica 52 mm x 132 mm
- Waga: 205 g
Moduł bezprzewodowy FireAngel W2
- Transmisja bezprzewodowa: dookólna; 868 MHz; zasięg < 200 m (< 35 m w obszarach zabudowanych)
- Technologia: Wi-Safe2, możliwość podłączenia do 50 komponentów obsługujących Wi-Safe2.
- Zasilanie: 3V DC, wbudowana bateria litowa (10 lat żywotności)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.