Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Kod produktu
32122269
OEM
X933s
Producent
Akuvox
Punkty lojalnościowe: 74
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´

Wysokiej klasy wewnętrzny monitor Android SIP z 7-calowym pojemnościowym ekranem dotykowym.

Funkcje i cechy

Zapewnia wysokiej jakości komunikację głosową i wideo z innymi wideodomofonami Akuvox.

Umożliwia instalację popularnych aplikacji Android do wyświetlania obrazów z systemów kamer, sterowania inteligentnymi domami, systemami bezpieczeństwa i nie tylko.

Specyfikacje

  • Wykonane z tworzywa sztucznego
  • Android 9.0
  • 7" dotykowy pojemnościowy wyświetlacz IPS LCD, 16:10, 1280x800
  • Aktywna matryca TFT, typ transmisyjny
  • Pamięć RAM 2 GB, pamięć Flash 8 GB
  • PoE IEEE802.3af lub 12V DC
  • Kąty obrazowania: ±89° w poziomie, ±89° w pionie
  • Montaż na ścianie
  • Wymiary: 205 x 148 x 22 mm

Interfejs

  • Wyjście alarmowe: 2x przekaźnik wyjścia alarmowego (styk bezpotencjałowy)
  • Wejście alarmu: 8 terminali wejścia alarmu
  • Wejście dzwonka: 1x zacisk wejścia dzwonka
  • RS485: 1x port komunikacyjny RS485

Audio i wideo

  • Podwójne mikrofony, -26dB
  • Podwójne głośniki, 4? / 3W
  • Kody G.711a, G.711µ, G.722 i G.729
  • Jakość dźwięku HD 7 kHz
  • Eliminacja echa
  • Kodeki H.264 i H.263
  • Obsługa RTSP

Asystent głosowy

  • Odległość do 5 m
  • Dokładność rozpoznawania głosu 95%
  • Tylko w języku angielskim

Sieć LAN i administracja

  • Statyczny adres IP lub z DHCP
  • Serwer NTP do ustawiania czasu
  • Automatyczne dostarczanie: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
  • Konfiguracja: zarządzanie przez sieć, dotykowy wyświetlacz LCD lub automatyczne udostępnianie

SIP

  • SIP v1 (RFC2543)
  • SIP v2 (RFC3261)
  • 2 konta SIP

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni