Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akuvox X933s Smart Android Indoor Monitor 7´´
Wysokiej klasy wewnętrzny monitor Android SIP z 7-calowym pojemnościowym ekranem dotykowym.
Funkcje i cechy
Zapewnia wysokiej jakości komunikację głosową i wideo z innymi wideodomofonami Akuvox.
Umożliwia instalację popularnych aplikacji Android do wyświetlania obrazów z systemów kamer, sterowania inteligentnymi domami, systemami bezpieczeństwa i nie tylko.
Specyfikacje
- Wykonane z tworzywa sztucznego
- Android 9.0
- 7" dotykowy pojemnościowy wyświetlacz IPS LCD, 16:10, 1280x800
- Aktywna matryca TFT, typ transmisyjny
- Pamięć RAM 2 GB, pamięć Flash 8 GB
- PoE IEEE802.3af lub 12V DC
- Kąty obrazowania: ±89° w poziomie, ±89° w pionie
- Montaż na ścianie
- Wymiary: 205 x 148 x 22 mm
Interfejs
- Wyjście alarmowe: 2x przekaźnik wyjścia alarmowego (styk bezpotencjałowy)
- Wejście alarmu: 8 terminali wejścia alarmu
- Wejście dzwonka: 1x zacisk wejścia dzwonka
- RS485: 1x port komunikacyjny RS485
Audio i wideo
- Podwójne mikrofony, -26dB
- Podwójne głośniki, 4? / 3W
- Kody G.711a, G.711µ, G.722 i G.729
- Jakość dźwięku HD 7 kHz
- Eliminacja echa
- Kodeki H.264 i H.263
- Obsługa RTSP
Asystent głosowy
- Odległość do 5 m
- Dokładność rozpoznawania głosu 95%
- Tylko w języku angielskim
Sieć LAN i administracja
- Statyczny adres IP lub z DHCP
- Serwer NTP do ustawiania czasu
- Automatyczne dostarczanie: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
- Konfiguracja: zarządzanie przez sieć, dotykowy wyświetlacz LCD lub automatyczne udostępnianie
SIP
- SIP v1 (RFC2543)
- SIP v2 (RFC3261)
- 2 konta SIP
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.