Akuvox IT88A Inteligentny monitor wewnętrzny Android z Wi-Fi, Bluetooth i kamerą
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akuvox IT88A Inteligentny monitor wewnętrzny Android z Wi-Fi, Bluetooth i kamerą
Akuvox IT88A to wewnętrzny monitor Android SIP z kamerą i WiFi do wielofunkcyjnej komunikacji, wyposażony w duży 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy. Świetny design, integracja Smart Home i wydajny procesor.
Umożliwia wysokiej jakości komunikację głosową i wideo z innymi wideodomofonami Akuvox. W środowisku monitora Akuvox IT88 można zainstalować popularne aplikacje dla systemu Android, takie jak wyświetlanie obrazów z kamer, sterowanie inteligentnym domem i systemami bezpieczeństwa oraz wiele innych.
Specyfikacje
Panel przedni: stop aluminium
RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
Wyświetlacz: 10-calowy pojemnościowy ekran dotykowy IPS LCD
Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz
BLE: obsługa BLE 4.2
Kamera: 1 MP CMOS
Gniazdo pamięci Micro SD
Port RS485
Dwa przekaźniki:
Dzwonek wejściowy
Osiem portów wejściowych i wyjściowych
Mikrofon: -26dB
Podwójne głośniki, 4? / 3W
Porty Ethernet: 1xRJ45, adaptacyjne 10/100Mbps
802.3af Power-over-Ethernet
Złącze 12 V DC (jeśli nie jest używane PoE)
Instalacja: na ścianie lub na biurku
Wymiary: 251 x 182,5 x 29,75 mm
Wilgotność robocza: 10~90%
Temperatura pracy: -10°C ~ 45°C
Wyświetlacz
Tryb wyświetlania: normalny czarny, transmisyjny
Rozmiar wyświetlacza LCD: 10 cali (przekątna)
Proporcje obrazu: 16:10
Rozdzielczość: 1280x800
Współczynnik kontrastu: 900:1
Luminancja: 350 cd/m2
Kąt widzenia: 80° w lewo, 80° w prawo, 80° u góry, 80° u dołu
Audio i wideo
SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
Wąskopasmowy kodek audio: G.711a, G.711µ, G.729
Szerokopasmowy kodek audio: G.722
DTMF: W paśmie, poza pasmem, DTMF (RFC2833), SIP Info
Eliminacja echa
Rozpoznawanie aktywności głosowej
Wygodny generator hałasu
Automatyczna kontrola zysków
Formaty strumieniowania: H.263 i H.264
Kamera: 1 MP CMOS
Asystent głosowy
Odległość do 5 m
Dokładność rozpoznawania głosu 95%
Tylko w języku angielskim
Prywatność dzięki natywnym danym głosowym
Sieć LAN i administracja:
statyczny adres IP lub z DHCP
Serwer NTP do ustawiania czasu
Obsługa protokołów: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
Automatyczne dostarczanie: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Konfiguracja: zarządzanie przez sieć, dotykowy wyświetlacz LCD lub automatyczne udostępnianie
Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz
SIP
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 konta SIP
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.