Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Układ Słoneczny
261,14 zł
244,84 zł
199,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Układ Słoneczny
Rozpocznij swoją podróż, aby odkryć wszechświat! OzoGoes to the Solar System to gra edukacyjna, która zabierze Cię w ekscytującą podróż do odkrywania wszechświata, jednocześnie ucząc się podstawowych pojęć STEAM i umiejętności technicznych.
Wyzwanie dla małych odkrywców kosmosu
Twoim zadaniem jest zbudowanie modeli wszystkich planet Układu Słonecznego, ułożenie ich na planszy w odpowiedniej kolejności i dopasowanie ich do kart faktów.
Dla kogo jest ta gra?
Gra została zaprojektowana jako uzupełnienie lekcji szkolnych dla dzieci w wieku powyżej 8 lat. Rozwija i zachęca do dociekliwego, kreatywnego i krytycznego myślenia, logicznego rozumowania i pracy zespołowej.
Interaktywne nauczanie
Uczenie się o wszechświecie tylko poprzez czytanie podręczników byłoby ogromną stratą. Rozbudź ciekawość młodszych uczniów dzięki grze OzoGoes to the Solar System, która z pewnością ich zaangażuje.
Zabawne zajęcia dla grup do 4 uczniów
Jeden zestaw angażuje grupę do 4 uczniów. Wraz z nim otrzymujesz gotowe zajęcia tematyczne i lekcje. Ponadto Ozobot oferuje dostęp do dodatkowych lekcji cyfrowych STEAM Kit w Ozobot Classroom, całkowicie bezpłatnie.
Co znajduje się w opakowaniu?
- 1 plansza do gry
- 4 czapki Evo
- 8 modeli planet
- 10 kart dydaktycznych
- 36 kart do przypisania do planet
- Instrukcje montażu
- Plany lekcji, klucz odpowiedzi
Uwaga: roboty Ozobot nie wchodzą w skład zestawu. Można je kupić osobno. Gra może być używana bez nich.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.