Transport od 13.90 zł
do paczkomatu
Dostawa w ciągu 48 godzin
Jesteśmy naprawdę szybcy
Masz z nami czas
Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni
Nagrodzimy Cię
Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe
Parametry
- Marka: BUDDY TOYS
-
Punkty lojalnościowe: 9
Opis i parametry
Kuchnia dziecięca Joly Grand dla małych kucharzy i szefów kuchni
Wspomaga kreatywność i wyobraźnię u dzieci
Stabilna i wysokiej jakości plastikowa konstrukcja
Zintegrowany okap z haczykami do wieszania przyborów kuchennych
2 palniki i piekarnik do pieczenia
Obrotowy regulator temperatury z dźwiękiem mechanicznym
Efekt dźwiękowy i świetlny jednej z płyt grzewczych "dźwięk gotowania" 2x AA (baterie nie są dołączone)
Zintegrowany ekspres do kawy na kapsułki, toster z ociekaczem
Zlew z obrotowym kranem
Wymiary: 88 x 78 x 29 cm
Wysokość blatu: 48 cm
38-częściowy zestaw akcesoriów
Odpowiedni dla dzieci od 3 lat
Szeroka gama wyposażenia kuchennego 38 szt
Rondel i wok z pokrywką
Nóż, tokarka, chochla i chochla do makaronu
4 talerze i komplet sztućców
2 kubki do kawy + kapsułki z kawą
5 sztuk owoców i warzyw, ketchup, napoje gazowane, mleko i konserwy
Opinie e-sklepu TonerPartner.pl
prawidłowo
Polecam!
jest oki
Wszystko ok
Super asortyment, przystępne ceny, wszystko na plus
Toner do drukarki, bez rabatu.
wszystko ok
Dostawa zgodna z zamówieniem
Towar zgodny z zamówieniem, sprawnie, szybko, polecam
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.
Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.

Polecam