Osmo gra interaktywna dla dzieci Pizza Co. Starter Kit
355,88 zł
289,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Interaktywna gra dla dzieci Osmo Pizza Co. Zestaw startowy
EAN: 850001161909
Czym jest OSMO?
OSMO to interaktywne narzędzie do edukacji dzieci. Wykorzystuje nowoczesną technologię i rozszerzoną rzeczywistość.
Osmo i jego rozwój
Została założona przez byłych pracowników Google. Chcieli oni stworzyć narzędzie do aktywnego rozwoju dzieci. Obecnie Osmo jest używane w ponad 30 000 szkół na całym świecie.
Jak działa OSMO?
OSMO działa na zasadzie rzeczywistości rozszerzonej. Wsuwasz iPada w podstawkę, a do górnej części przymocowany jest reflektor do wykrywania.
Co opracowuje OSMO?
OSMO rozwija różne umiejętności: rozwiązywanie problemów, krytyczne myślenie, matematykę, geografię, rysowanie odręczne, umiejętności słuchania, umiejętności motoryczne, czytanie i wiele innych.
Osmo Pizza Co. Zestaw startowy
W tym zestawie dzieci uczą się matematyki biznesowej, dodawania i odejmowania pieniędzy, ułamków, arytmetyki mentalnej, projektowania, krytycznego myślenia, obserwacji, umiejętności komunikacyjnych i kreatywnego rozwiązywania problemów.
Wiek i umiejętności
Przeznaczone dla dzieci w wieku 5-12 lat. Gry są przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych. Osmo pozwala na kontynuowanie nauki poprzez bardziej zaawansowane gry.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA
- Podstawa i reflektor Osmo dla iPada
- Mata do pizzy
- 48x składniki do pizzy
- 40x pieniądze
- 1 Gra - Pizza
Uwaga: iPad nie wchodzi w skład zestawu. Inne gry należy zakupić osobno.
Kompatybilność z iPadem
Wszystkie iPady z wyjątkiem generacji 1, 2, 3. Odbłyśnik iPad 2021 wymagany dla: iPad Air 4, iPad Pro 11" i iPad Pro 12,9". Minimalna wymagana wersja systemu iOS to iOS 10. Aktywne WiFi nie jest wymagane do grania.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.