Interaktywna gra Osmo Kids Pizza Co. (2017)
302,24 zł
245,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Gra Osmo Pizza Co: interaktywna nauka dla dzieci
Osmo to rewolucyjne narzędzie do rozwijania umiejętności dzieci. Stworzona przez byłych pracowników Google zabawka łączy w sobie nowoczesną technologię i rzeczywistość rozszerzoną do interaktywnej nauki.
Czym jest Osmo?
Osmo to interaktywna zabawka, która rozwija umiejętności takie jak matematyka, czytanie, krytyczne myślenie i kreatywność. Działa na zasadzie rozszerzonej rzeczywistości, w której wsuwasz iPada w stojak, a reflektor jest przymocowany do górnej części w celu wykrywania.
Jak działa Osmo?
Po wybraniu gry lub obiektu do nauki iPad wyświetli instrukcje. Osmo widzi i reaguje na każdy ruch w świecie rzeczywistym, zachęcając dzieci do aktywnej nauki.
Gra Osmo Pizza Co.
W tej grze dzieci uczą się przygotowywać pizzę, przyjmować płatności i dokonywać zwrotów. Dzieci uczą się podstaw biznesu i matematyki w zabawny sposób.
Czym zajmuje się gra Osmo Pizza Co.
- Matematyka: dodawanie, odejmowanie i liczenie od głowy
- Projektowanie: kreatywne rozwiązywanie problemów i projektowanie pizzy
- Komunikacja: interakcja z wirtualnymi klientami
Wiek i umiejętności
Gra Osmo Pizza Co. jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5-10 . Gra jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy.
Zawartość opakowania
- Mata do pizzy
- 48x składniki do pizzy
- 40x pieniądze
- 1 Gra - Pizza
Uwaga: iPad i podstawa Osmo z reflektorem nie wchodzą w skład zestawu.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.