Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny

- 6%

zdjęcie ilustracyjne

Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny
Kod produktu
31894162
OEM
OZO-035012-01
Producent
OZOBOT
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

191,14 zł

179,28 zł

145,76 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 179,28 zł
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

179,28 zł

191,14 zł

145,76 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zestawy STEAM Ozobot: OzoGoes - Zegar słoneczny

Naucz się mierzyć czas za pomocą Słońca!

Zegary słoneczne OzoGoes Around i Sundial oferują dzieciom zabawny sposób na rozwijanie umiejętności STEAM, kreatywnego i krytycznego myślenia oraz umiejętności współpracy.

Buduj, obserwuj i ucz się

Wyzwaniem jest zbudowanie modelu zegara słonecznego i sprawdzenie, jak promienie latarki symulują światło słoneczne. Arkusze robocze pomogą dzieciom zrozumieć, jak działa zegar słoneczny.

Edukacja i rozrywka

OzoGoes Around a Sundial to świetny dodatek do lekcji szkolnych dla dzieci w wieku powyżej 8 lat. Każdy zestaw angażuje do 4 uczniów i oferuje gotowe kreatywne i edukacyjne zajęcia.

Co znajduje się w opakowaniu?

  • Stojak na latarkę (Sun)
  • Latarka
  • Tarcza zegara słonecznego
  • 1 plansza do gry
  • Klosz
  • Osy
  • Kompas z bolcem
  • Taczka
  • 3x karty faktów
  • 2 plany lekcji
  • Instrukcje montażu

Uwaga: roboty Ozobot nie wchodzą w skład zestawu. Gra może być używana bez nich.

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29972 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni