Zestaw startowy Osmo Kids Interactive Game Genius dla iPada
588,24 zł
478,24 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw startowy Osmo Genius dla iPada
EAN: 850001161138
Interaktywna gra dla dzieci
Osmo to innowacyjna zabawka dla dzieci, która łączy nowoczesną technologię i rzeczywistość rozszerzoną w celach edukacyjnych. Dzieci mogą uczyć się słownictwa, czytania, matematyki i innych umiejętności w zabawny sposób.
Jak działa Osmo?
Osmo działa na zasadzie rzeczywistości rozszerzonej. Wystarczy wsunąć iPada w podstawkę i przymocować reflektor do wykrywania. Następnie wystarczy wybrać grę i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Nad czym pracuje Osmo?
Osmo rozwija umiejętności wizualne, rozwiązywanie problemów, matematykę, geografię, umiejętności motoryczne, umiejętności słuchania, czytania i wiele więcej.
Zestaw startowy Genius
Ten zestaw koncentruje się na rozwoju słownictwa, czytaniu, matematyce, kreatywności i logicznym myśleniu. Zawiera kilka gier, które jednocześnie bawią i uczą dzieci.
Czytanie i słownictwo
Zabawa z kartami fizycznymi pomaga dzieciom poprawić słownictwo i umiejętności czytania.
Liczby i matematyka
Z Osmo matematyka staje się zabawną i kreatywną grą. Dzieci uczą się dodawać, odejmować i rozwiązywać zadania matematyczne.
Rozwiązywanie problemów i logiczne myślenie
Dzieci mogą sprawdzić swoje umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, rozwiązując ponad 500 wizualnych łamigłówek.
Kreatywność i wyobraźnia
Dzieci mogą rozwijać swoją kreatywność i wyobraźnię podczas rysowania i konstruowania rzeczywistych obiektów.
Zawartość opakowania
- Podstawa i reflektor Osmo dla iPada
- Kolorowe części tangramu
- Karty z numerami
- Karty z literami
- 5 Jej - Liczby, Tangram, Słowa, Newton, Arcydzieło
Uwaga: iPad nie wchodzi w skład zestawu.
Kompatybilność z iPadem
Osmo jest kompatybilny ze wszystkimi iPadami z wyjątkiem generacji 1, 2, 3. W przypadku iPada Air 4, iPada Pro 11" i iPada Pro 12,9" wymagany jest reflektor dla iPada 2021. Minimalna wymagana wersja iOS to iOS 10.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.