Yealink SIP-T31G telefon SIP, PoE, 2.3" 132x64 niepodświetlany LCD, x konta SIP, GigE
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yealink SIP-T31G: Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika telefon IP
Yealink SIP-T31G to elegancki telefon IP z dużym wyświetlaczem graficznym 132x64 pikseli. Zapewnia on łatwy dostęp do informacji wizualnych.
Obsługa dwóch kont VoIP i zintegrowane PoE
Telefon oferuje obsługę dwóch kont VoIP. Posiada dwa porty sieciowe 10/100/1000 Mbps ze zintegrowanym PoE.
Obsługa lokalnych konferencji i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych
SIP-T31G pozwala na maksymalnie 5-kierunkowe konferencje lokalne. Obsługuje EHS35 dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Yealink.
Wydajna praca dzięki specjalnie zaprojektowanemu stojakowi
Podstawka umożliwia ustawienie telefonu pod dwoma kątami i zamontowanie go na ścianie.
Główne parametry:
- Yealink HD Voice
- Podświetlany wyświetlacz graficzny 2,3" 132 x 64 pikseli
- Dwa porty Gigabit Ethernet
- Zasilanie PoE
- Obsługa kodeków Opus
- Dwa konta SIP
- Konferencja Local Five Hundred
- Obsługa bezprzewodowego zestawu słuchawkowego EHS
- Zunifikowane oprogramowanie układowe
- Stojak z dwoma regulowanymi kątami
- Montaż na ścianie
- Zasilacz Yealink w zestawie
- Obsługa YDMP/YMCS
Wydajny chip zapewniający wyższą produktywność
Telefon jest wyposażony w potężny chip zapewniający większe możliwości obliczeniowe i płynniejsze wrażenia użytkownika.
Inteligentna technologia filtrowania szumów dla komunikacji bez rozpraszania uwagi
Technologia Smart Noise Filtering zapewnia doskonałą jakość dźwięku bez zbędnych szumów.
Zaprojektowany z myślą o łatwej i przyjemnej obsłudze
Konstrukcja telefonu, w tym jego nowoczesny wygląd i ergonomiczne detale, pozwala użytkownikom na łatwą i wygodną obsługę.
Regulowany stojak wielokątowy i montaż na ścianie
Podstawka jest regulowana w zależności od sytuacji i umożliwia montaż telefonu na ścianie.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.