Yealink SIP-T46U telefon SIP, PoE, 4,3" 480x272 LCD, 27 linii, 2xUSB, Gig
666,61 zł
641,51 zł
521,55 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yealink SIP-T46U - Wydajny telefon dla nowoczesnego biznesu
Odkryj nową serię Yealink T4U
Yealink SIP-T46U jest częścią nowej serii T4U od wiodącego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, Yealink. Seria ta poprawia jakość połączeń i zwiększa wydajność pracy.
Dźwięk Ultra HD i szybka reakcja
Telefon oferuje dźwięk Ultra HD i wysoką szybkość reakcji. Wszystko dzięki zaawansowanym funkcjom i dwóm portom USB.
Elegancki wygląd i wysoka funkcjonalność
Yealink SIP-T46U posiada kolorowy, podświetlany wyświetlacz LCD o przekątnej 4,3 cala. Telefon ma atrakcyjny wygląd z metalowym paskiem i 27 programowalnymi przyciskami.
Wydajny sprzęt
Telefon jest wyposażony w 16 kont SIP i dwa porty Ethernet 1 Gb/s z obsługą PoE.
Technologia ekranu akustycznego
Seria Yealink T4U zapewnia komunikację bez rozpraszania uwagi dzięki technologii ekranu akustycznego.
Jakość dźwięku HD
Telefon gwarantuje jakość dźwięku HD i komunikację bez zniekształceń dzięki technologii audio Yealink Optima HD i kodekowi Opus.
Dwa porty USB
Modele T4U są wyposażone w dwa porty USB umożliwiające podłączenie kluczy sprzętowych Bluetooth i Wi-Fi, adaptera słuchawkowego EHS40, zestawu słuchawkowego USB lub dysku USB.
Moduł rozszerzający Yealink EXP43
Telefon można łatwo rozszerzyć za pomocą modułu Yealink EXP43, który dostosowuje się do ekranu telefonu i przełącza się na kolorowy wyświetlacz.
Obsługa zasilania PoE
Yealink SIP-T46U obsługuje zasilanie PoE, więc w zestawie nie znajdziesz zasilacza.
Specyfikacja produktu:
- EAN: 6938818304314
- Wyświetlacz LCD 4,3"
- Rozdzielczość: 480 x 272 pikseli
- 16 kont SIP
- 2x porty Ethernet 1 Gb/s
- Obsługa PoE
- 27 programowalnych przycisków
- 2x porty USB
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.