Wytrzymała słuchawka Yealink W59R SIP DECT, 1,8" bar. displ., IP67
687,83 zł
633,95 zł
515,41 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yealink W59R SIP DECT Durable Handheld
EAN: 6938818305434
Solidna konstrukcja
Yealink W59R posiada certyfikat IP67.
Profesjonalny, wytrzymały telefon DECT z wbudowanym Bluetooth i alarmem wibracyjnym.
Nadaje się do wymagających środowisk.
Odporność na wstrząsy i uderzenia
Telefon jest odporny na wstrząsy, kurz i wodę.
Gumowana powierzchnia chroni słuchawkę przed poślizgiem i zarysowaniem.
Kompatybilność i przenośność
W pełni kompatybilny z systemem wielokomórkowym Yealink W80.
Umożliwia płynny roaming i przekazywanie połączeń.
Funkcje bezpieczeństwa
Posiada szereg funkcji bezpieczeństwa, w tym przycisk alarmowy i alarm braku ruchu.
Wyłączenie i uruchomienie alarmu minimalizują ryzyko związane z bezpieczeństwem.
Wysoka jakość dźwięku
Głośnik W59R został opracowany w oparciu o połączenie kilku technologii zapewniających wysoką jakość dźwięku.
Obejmuje FNR (elastyczną redukcję szumów), LC3 (kodek komunikacyjny o niskiej złożoności) Plus, pełny dupleks i Opus.
Kluczowe cechy
- IP67, odpowiedni do środowisk zapylonych
- Odporny na wstrząsy, do 2,5 - 3 m wysokości
- Bluetooth
- Do 2 jednoczesnych połączeń na słuchawce
- Blokada klawiatury
- Połączenie alarmowe
Wyświetlacz
- Kolorowy ekran TFT 1,8" 128x160
- Intuicyjny interfejs użytkownika z ikonami i przyciskami funkcyjnymi
- Identyfikacja dzwoniącego z nazwą i numerem
- Dioda powiadomień: poczta głosowa, nieodebrane połączenie
- Wygaszacz ekranu
Ważne informacje
- Czas rozmów: do 28 godzin
- Wymiary: 157 x 51 x 24 mm
- Waga: 183 g
- Kolor: czarny
- Bateria: 1460 mAh
- Książka telefoniczna
Zawartość opakowania
- Jednostka
- Stacja dokująca
- Klamra paska
- Akumulatory
- Zasilacz
- Podręcznik użytkownika
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.