Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Kod produktu
AH219986100177
OEM
3010040300
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 27
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

615,81 zł

557,78 zł

453,48 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 557,78 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

557,78 zł

615,81 zł

453,48 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC

Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC to idealne rozwiązanie dla bezpieczeństwa Twojego domu. Ten wideodomofon pozwala monitorować, kto stoi przed drzwiami, gdziekolwiek jesteś. Dzięki obsłudze systemów Android i iOS można monitorować drzwi z telefonu komórkowego.

Specyfikacja techniczna

  • Częstotliwość transmisji: 2,4 GHz WIFI
  • Obsługiwany system operacyjny: Android, iOS
  • Noktowizor: tak
  • Maksymalny kąt kamery: 110°
  • Zasilanie: 2 × akumulatory litowo-jonowe 18650 (w zestawie)
  • Zasilanie dzwonka wewnętrznego: 3 × AA (LR6) 1,5 V DC (brak w zestawie)
  • Stopień ochrony kamery: IP44
  • Komunikacja głosowa: dwukierunkowa
  • Kompatybilność: EMOS GoSmart, TUYA, LIDL, system Smartlife Open

Zalety produktu

  • Pamięć karty SD: tak
  • Wykrywanie ruchu: Tak
  • Rozdzielczość kamery: 1 920 × 1 080
  • Liczba melodii dzwonka wewnętrznego: 25
  • Sterowanie asystentem głosowym: tak (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Powiadomienia z aplikacji mobilnej: tak
  • Przechowywanie w chmurze: tak
  • Regulacja głośności: Tak
  • Zabezpieczenie przed kradzieżą: Tak
  • Automatyczne zapisywanie obrazu: tak

Zawartość opakowania

1 × kamera do drzwi, 2 × akumulatory Li-Ion 18650, 1 × osłona przeciwdeszczowa, 1 × panel słoneczny, 1 × kabel połączeniowy, 1 × bezprzewodowy dzwonek do drzwi, 1 × materiał instalacyjny, 1 × instrukcja obsługi

Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC to nowoczesny i praktyczny dodatek do każdego domu. Dzięki temu wideodomofonowi zawsze będziesz mieć wgląd w to, kto Cię odwiedza.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni