Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
615,81 zł
557,78 zł
453,48 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC to idealne rozwiązanie dla bezpieczeństwa Twojego domu. Ten wideodomofon pozwala monitorować, kto stoi przed drzwiami, gdziekolwiek jesteś. Dzięki obsłudze systemów Android i iOS można monitorować drzwi z telefonu komórkowego.
Specyfikacja techniczna
- Częstotliwość transmisji: 2,4 GHz WIFI
- Obsługiwany system operacyjny: Android, iOS
- Noktowizor: tak
- Maksymalny kąt kamery: 110°
- Zasilanie: 2 × akumulatory litowo-jonowe 18650 (w zestawie)
- Zasilanie dzwonka wewnętrznego: 3 × AA (LR6) 1,5 V DC (brak w zestawie)
- Stopień ochrony kamery: IP44
- Komunikacja głosowa: dwukierunkowa
- Kompatybilność: EMOS GoSmart, TUYA, LIDL, system Smartlife Open
Zalety produktu
- Pamięć karty SD: tak
- Wykrywanie ruchu: Tak
- Rozdzielczość kamery: 1 920 × 1 080
- Liczba melodii dzwonka wewnętrznego: 25
- Sterowanie asystentem głosowym: tak (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Powiadomienia z aplikacji mobilnej: tak
- Przechowywanie w chmurze: tak
- Regulacja głośności: Tak
- Zabezpieczenie przed kradzieżą: Tak
- Automatyczne zapisywanie obrazu: tak
Zawartość opakowania
1 × kamera do drzwi, 2 × akumulatory Li-Ion 18650, 1 × osłona przeciwdeszczowa, 1 × panel słoneczny, 1 × kabel połączeniowy, 1 × bezprzewodowy dzwonek do drzwi, 1 × materiał instalacyjny, 1 × instrukcja obsługi
Wideodomofon EMOS GoSmart IP-09D DC to nowoczesny i praktyczny dodatek do każdego domu. Dzięki temu wideodomofonowi zawsze będziesz mieć wgląd w to, kto Cię odwiedza.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.