Domofon EZVIZ HP7
1 330,79 zł
1 238,31 zł
1 006,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ HP7 - Inteligentny domowy wideotelefon
Wygodna komunikacja i niezawodne zabezpieczenia
Domofon EZVIZ HP7 oferuje wygodną komunikację i niezawodne bezpieczeństwo. Łączy w sobie zewnętrzny dzwonek wideo z dużym monitorem wewnętrznym.
Zewnętrzny dzwonek do drzwi
Przetwornik obrazu to 1/2.7" Progressive Scan CMOS, który obsługuje niską czułość na światło.
Obiektyw ma ogniskową 2,0 mm przy F2,2 i kąt widzenia 162° (po przekątnej).
Tryb dzienny i nocny zapewnia filtr IR z automatycznym przełączaniem.
Światło podczerwone 850 nm × 2 (maks. 6 m) jest włączone w trybie nocnym.
Zewnętrzny dzwonek do drzwi posiada funkcję 2D/3D DNR.
Rozdzielczość wynosi 2048×1296, 2K.
Kompresja wideo to H.265 / H.264.
Częstotliwość odświeżania wynosi maksymalnie 15 klatek na sekundę.
Inteligentny alarm wykrywa ruch człowieka i stale monitoruje otoczenie.
Sieć
Obsługa Wi-Fi: EEE802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac.
Zakres częstotliwości: 2.4G: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz; 5G: 5,15 GHz ~ 5,25 GHz.
Szerokość pasma kanału wynosi 20 MHz.
Wyświetlacz
Rozmiar wyświetlacza to 7" z ekranem dotykowym.
Rozdzielczość wynosi 1024 × 600.
Interfejs
Wbudowany głośnik o wysokiej wydajności i mikrofon o wysokiej czułości (dzwonek zewnętrzny i wyświetlacz wewnętrzny).
Obsługuje karty microSD do 512 GB i pamięć masową EZVIZ Cloud (wyświetlacz wewnętrzny).
Informacje ogólne
Do 20 dźwięków dzwonka dla indywidualnych ustawień.
Podgląd na żywo, odtwarzanie, połączenie dwukierunkowe, połączenie wideo.
Zasilanie: 24 V DC / 1,5 A.
Pobór mocy: 8 W, maks. 24 W.
Wymiary: 180 × 111 × 15 mm.
Waga: 855 g.
Gwarancja: 2 lata.
Galeria
Więcej informacji
Więcej informacji można znaleźć na stroniestrona producenta.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.