Bezprzewodowy dzwonek do drzwi bez baterii P5750.2R

- 6%

zdjęcie ilustracyjne

Bezprzewodowy dzwonek do drzwi bez baterii P5750.2R
Kod produktu
AH219986100115
OEM
3402120000
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 6
0 ocen
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

136,68 zł

127,83 zł

103,93 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 127,67 zł
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

127,83 zł

136,68 zł

103,93 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Opis produktu Niezawodny dzwonek do drzwi z przyciskiem niewymagającym baterii, który pasuje nie tylko do domu, ale także do mieszkania lub biura. Ogromną zaletą tego dzwonka do drzwi jest jego bezprzewodowa konstrukcja. Zalety produktu Przycisk jest bezbateryjny, co pozwala zaoszczędzić na kosztach baterii. Najważniejsze parametry Zasięg przycisku 150 m Zasilanie 230 V AC dla jednostki głównej metoda transmisji bezprzewodowy dzwonek do drzwi wodoodporny przycisk tak Pozostałe parametry możliwość dodania kolejnego przycisku tak, maks. 8 Liczba melodii 10 sygnalizacja optyczna na przycisku tak kolor czerwony sygnalizacja optyczna na dzwonku tak cechy szczególne przycisk bezbateryjny metoda parowania automatyczne parowanie - samouczenie przycisk dodatkowy (zapasowy) P5750T zasilanie przycisku bez zasilacza liczba odbiorników w opakowaniu 2 szt. maksymalna głośność dzwonka 110 dB regulacja głośności tak, 5 poziomów liczba przycisków w zestawie 1 szt. częstotliwość transmisji 433 MHz opakowanie jednostkowe 1 szt.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29332 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni