TrueLife SonicBrush GL UV
525,11 zł
469,40 zł
381,63 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife SonicBrush GL UV
Wysokiej jakości szczoteczka soniczna ze skutecznym sterylizatorem UV i etui podróżnym.
Wysoka wydajność
Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush GL UV umożliwia do 80 000 ruchów czyszczących na minutę.
Eleganckie szkło do ładowania
Szkło akumulatorowe dodaje szczoteczce energii, a także stanowi stylowy dodatek do łazienki.
Sterylizator UV
Skutecznie dezynfekuje szczoteczkę i zabija do 99,9% bakterii.
Kompaktowy i przenośny
Dzięki etui podróżnemu szczoteczkę można zabrać ze sobą wszędzie.
Czyści i niszczy płytkę nazębną
Technologia soniczna skutecznie usuwa płytkę nazębną i jest delikatna dla szkliwa zębów.
Bogate akcesoria
- 4 zapasowe głowice
- Szkło do ładowania
- Sterylizator UV
- Walizka podróżna
Technologia soniczna SonicTrue
Szczoteczka działa na zasadzie oscylacji i wibracji, usuwając maksymalną ilość płytki nazębnej.
4 zoptymalizowane tryby czyszczenia
Tryby czyszczenia można dostosować do własnych potrzeb.
Automatyczny wyłącznik czasowy
2-minutowy timer odmierza odpowiedni czas czyszczenia.
30 dni na jednym ładowaniu
SonicBrush GL UV działa do 30 dni na jednym ładowaniu.
Wodoodporna konstrukcja
Szczoteczka jest wodoodporna dzięki stopniowi ochrony IPX7.
Parametry TrueLife SonicBrush GL UV
- Żywotność baterii: do 30 dni
- Ładowanie: indukcyjne z szybą ładującą (220 V)
- Liczba ruchów: 80 000 ruchów/min
- Tryby: Czyszczenie, Wrażliwy, Masaż, Wybielanie
- Timer: Tak
- Sterylizacja UV: tak
- Wymiary szczotki: 75 mm × 270 mm × 75 mm
- Waga szczotki: 120 g
- Wodoodporność: IPX7
Zawartość opakowania
- Korpus szczotki
- 4× standardowa głowica
- Szkło
- Baza ładująca
- Walizka podróżna
- Sterylizator TrueLife SonicBrush UV
- Instrukcja obsługi i instrukcje bezpieczeństwa
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.