Inteligentna szczoteczka do zębów Tesla Sonic TS200 Pink
233,56 zł
189,89 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentna szczoteczka do zębów Tesla Sonic TS200 Pink
Model: TS200
EAN: 8596115870048
Indywidualne tryby czyszczenia
Standard, Light, Whitening i Gum Care dla kompleksowej pielęgnacji.
Wysoka częstotliwość do głębokiego czyszczenia
42 000 drgań na minutę dla dokładnego usuwania płytki nazębnej i bakterii.
Inteligentny timer dla wydajnego czyszczenia
2 minutowy timer i 30 sekundowy interwał dla równomiernego czyszczenia.
Wytrzymałość na jednym ładowaniu
30 dni standardowego działania, wskaźnik LED stanu baterii.
Bluetooth i aplikacja do śledzenia czyszczenia
Przegląd ustawień czyszczenia i siły czyszczenia dla każdego trybu.
Parametry techniczne
- Częstotliwość wibracji: 42 000 wibracji/min
- Wskaźnik LED: niski poziom naładowania
- Wodoodporność: IPX7
- Timer: 2 minuty, interwał 30 sekund
- Tryby czyszczenia: Lekki, Wybielanie, Standardowy, Pielęgnacja dziąseł
- Łączność: Bluetooth
- Metoda ładowania: USB-C
- Czas ładowania: około 4 godzin
- Żywotność baterii: 30 dni (120 minut czyszczenia)
- Pojemność baterii: bateria litowa 3,7 V / 1500 mAh
- Znamionowe napięcie wejściowe: 1 A
- Moc znamionowa: 3 W
Zastosowanie
Aplikacja Tesla Smart dla systemów Android i iOS, języki EN, DE, CZ, SK, PL, HU, SL
Zawartość opakowania
- 1x szczoteczka do zębów
- 3x głowice
- 1x kabel USB-C
- 1x instrukcja obsługi
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.