TrueLife SonicBrush UV - szczoteczka soniczna
338,75 zł
301,25 zł
244,92 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife SonicBrush UV - soniczna szczoteczka do zębów
EAN: 8594175352573
Wydajna technologia dźwiękowa
TrueLife SonicBrush UV wykorzystuje technologię soniczną do skutecznego usuwania płytki nazębnej.
Sterylizator UV dla maksymalnej higieny
Zintegrowany sterylizator UV niszczy do 99,9% bakterii na główce szczoteczki.
Cztery tryby czyszczenia
- Standardowe czyszczenie
- Wybielanie
- Masaż
- Tryb dla wrażliwych zębów
Automatyczny wyłącznik czasowy
2-minutowy timer zapewnia prawidłowy czas czyszczenia.
Czyszczenie mundurów
Sygnał da ci znać, kiedy zająć się kolejną częścią jamy ustnej.
Bogate akcesoria
W opakowaniu znajdują się 3 wymienne głowice dla całej rodziny.
Ładowanie bezprzewodowe
Wystarczy umieścić szczoteczkę na podstawce ładującej.
Pamięć trybu
Szczoteczka zapamiętuje ostatnio używany tryb.
Parametry UV SonicBrush
- Żywotność baterii: 17-19 dni
- Ładowanie: indukcyjne
- Wymienne głowice (w zestawie): 3 szt.
- Timer: Tak
- Wymiary szczotki: 2,8 cm x 25 cm x 2,9 cm (szer. x wys. x gł.)
- Wymiary (ze sterylizatorem UV): 14,7 cm x 26,2 cm x 5,3 cm (szer. x wys. x gł.)
- Waga szczotki: 114 g
- Waga ze sterylizatorem UV: 500g
- Liczba oscylacji: do 40 000 oscylacji/min
- Tryby: Czysty, Delikatny, Wybielanie, Masaż
Tabela porównawcza
Porównaj SonicBrush UV z konkurencją, a przekonasz się, że oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.