Xiaomi Elektryczna szczoteczka do zębów T700 EU
252,47 zł
206,30 zł
167,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Elektryczna szczoteczka do zębów Xiaomi T700 EU
Kod produktu: 6934177747168
Strona główna
Ulepsz swój codzienny rytuał szczotkowania zębów dzięki elektrycznej szczoteczce do zębów Xiaomi T700 EU.
Cechy
- Bardzo gęste, miękkie włosie: dostosowane do wrażliwych zębów, włosie wnika głęboko w dziąsła, zapewniając doskonałe czyszczenie.
- Ultracienka główka szczoteczki 4 mm: Zmniejsza dyskomfort i ułatwia czyszczenie kącików ust.
- Inteligentny wyświetlacz LED: Wyświetla wynik czyszczenia, pozostały poziom naładowania baterii i spersonalizowane informacje.
- Płynna regulacja mocy: Moc szczotkowania można bezpośrednio regulować od delikatnej do mocnej.
- Bezprzewodowe ładowanie 360°: wystarczy umieścić szczoteczkę na bazie ładującej i rozpocząć ładowanie.
Wibracje o wysokiej częstotliwości
Wibracje 39600 razy/min zapewniają mocną i stabilną pracę.
Długa żywotność baterii i elastyczne ładowanie
Akumulator litowy o dużej pojemności 1050 mAh zapewnia do 24 dni pracy na baterii.
Dostosowane ustawienia za pomocą aplikacji
3 zalecane tryby czyszczenia, 3 opcje czasu trwania czyszczenia.
Specyfikacja techniczna
- Model: MES604
- Czas ładowania: 6 godzin
- Kolor: Ciemnoniebieski
- Wodoodporność: IPX7
- Materiał włosia: nylonowe włosie Dupont
- Tryb ładowania: ładowanie indukcyjne
- Moc znamionowa: 4,2 W
- Wymienne głowice w opakowaniu: 2 szt.
Szczoteczka elektryczna Xiaomi T700 EU to idealne rozwiązanie do perfekcyjnej pielęgnacji zębów.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.