Dr. Mayer Ultra Protect Szczoteczka do zębów
251,02 zł
204,08 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dr. Mayer Ultra Protect GTS2090
Soniczna szczoteczka do zębów zapewniająca doskonałą higienę jamy ustnej
Dr. Mayer Ultra Protect GTS2090 to nowoczesna szczoteczka soniczna ze stacją UV i ulepszoną dynamiczną technologią soniczną.
Wydajny sterylizator UV
Stacja UV eliminuje do 99,9% bakterii na głowicy czyszczącej.
Sterylizuj do 3 głowic jednocześnie i pozbądź się niechcianych bakterii.
Wskaźnik wymiany głowicy czyszczącej
Po 180 dniach czyszczenia wskaźnik wymiany głowicy będzie migać, przypominając o konieczności wymiany głowicy czyszczącej.
Różne tryby czyszczenia
Szczoteczka oferuje do 9 poziomów czyszczenia - 3 tryby (czyszczenie, wybielanie, masaż) i 3 intensywności.
Funkcja pamięci trybu czyszczenia zapamiętuje preferowany tryb i intensywność.
Żywotność baterii do 30 dni
Bezpieczna i wytrzymała bateria zapewnia do 30 dni pracy na jednym ładowaniu.
Ładowanie indukcyjne i wskaźnik niskiego poziomu naładowania baterii zapewniają wygodę użytkowania.
Wydajny podwójny silnik
Dzięki mocy wyjściowej do 42 000 wibracji na minutę i ulepszonej technologii dynamicznego dźwięku, uzyskasz maksymalną wydajność przy minimalnym nacisku i wysiłku.
Szczoteczka usuwa 99,9% płytki nazębnej (10 razy więcej niż konwencjonalna szczoteczka manualna) i pomaga dokładnie wyczyścić nawet trudno dostępne miejsca.
Dwuminutowy timer zapewniający prawidłowy czas czyszczenia
Timer pomaga przestrzegać zalecanego przez dentystów czasu czyszczenia, a 30-sekundowe interwały przypominają o przejściu do następnego kwadrantu.
Wodoodporny korpus i ergonomiczna konstrukcja
Wodoodporna obudowa IPX7 i ergonomiczna, nowoczesna konstrukcja z antypoślizgową powierzchnią zapewniają wygodną higienę jamy ustnej.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.