TrueLife SonicBrush Compact - szczoteczka soniczna
316,33 zł
192,11 zł
156,19 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife SonicBrush Compact: Soniczna szczoteczka do zębów dla promiennego uśmiechu
Zaawansowana technologia: SonicBrush Compact wykorzystuje technologię soniczną do doskonałej pielęgnacji zębów i dziąseł.
4 tryby czyszczenia dla pełnej pielęgnacji
Clean: tryb normalny do codziennego użytku.
Sensitive: tryb delikatny dla wrażliwych zębów i dziąseł.
White: tryb wybielania zębów i usuwania przebarwień pigmentowych.
Masaż: tryb masażu dziąseł i krążenia krwi.
Wydajna technologia dźwiękowa
Szczoteczka soniczna oscyluje z częstotliwością do 70 000 ruchów na minutę, zapewniając skuteczne usuwanie płytki nazębnej i bakterii.
Timer zapewniający prawidłowy czas czyszczenia
SonicBrush Compact posiada timer, który sygnalizuje potrzebę przejścia do następnej części jamy ustnej po 30 sekundach i automatycznie wyłącza szczoteczkę po dwóch minutach.
Kompaktowa konstrukcja do podróży
SonicBrush Compact jest mała i kompaktowa, dzięki czemu zmieści się w każdej torbie. Bateria wystarcza nawet na 30 dni czyszczenia.
Specyfikacja
- Żywotność baterii: 30 dni
- Ładowanie: indukcyjne
- Akcesoria w zestawie: 1 × stacja ładująca, 2 × głowice standardowe, 1 × etui podróżne
- Timer: Tak
- Wymiary szczotki: 170 mm × 25 mm × 25 mm
- Waga szczotki: 100 g
- Waga szczotki z podstawą: 166 g
- Dodatkowe akcesoria: wymienne głowice - Standard, Sensitive, Whiten
- Liczba ruchów: do 70 000 ruchów/min.
- Tryby: Czysty, Wrażliwy, Masaż, Wybielanie
- Wodoodporność: IPX7
Zawartość opakowania
- Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush Compact
- Stacja ładowania
- 2× zapasowe głowice
- 1 × etui podróżne
- Podręcznik użytkownika
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.