TrueLife AIR Diffuser D9 Smart - Dyfuzor aromatów
252,24 zł
231,68 zł
188,36 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AIR Diffuser D9 Smart - Dyfuzor aromatów
TrueLife AIR Diffuser D9 Smart to coś więcej niż tylko dyfuzor. To wyjątkowe urządzenie oferuje aromaterapię, nawilżanie i odtwarzanie muzyki w jednym.
Aromaterapia i nawilżanie powietrza
Aromaterapia i nawilżanie w jednym? Oto TrueLife AIR Diffuser D9 Smart. Wystarczy dodać kilka kropli olejku eterycznego, a technologia OilFlow zajmie się resztą.
Głośnik Bluetooth
Dzięki wbudowanemu głośnikowi Bluetooth możesz cieszyć się ulubionymi utworami podczas sesji aromaterapii.
Łatwy w użyciu i długotrwały
Dyfuzor TrueLife AIR D9 Smart jest łatwy w użyciu, a dzięki zbiornikowi o pojemności 400 ml może pracować nieprzerwanie do 10 godzin.
14 opcji kolorowego podświetlenia LED
TrueLife AIR Diffuser D9 Smart oferuje 14 wariantów kolorowego podświetlenia LED dla idealnej atmosfery.
Parametry techniczne
- Zalecana powierzchnia pomieszczenia: 30 m2
- Czas pracy: Do 10 godzin
- Zużycie: 10 W
- System ultradźwiękowy: Tak
- Liczba poziomów mocy: 3 - wysoka moc, niska moc, tryb przerywany
- Pojemność zbiornika na wodę: 400 ml
- Aromaterapia: tak
- Timer: Tak - 60 minut/180 minut/360 minut
- Podświetlenie: tak - 14 kolorów
- Funkcja podświetlenia: naprzemienność kolorów, jeden kolor
- Bluetooth: Tak
- Aplikacja mobilna: tak - można sterować za pomocą aplikacji mobilnej
Zawartość opakowania
- 1 × TrueLife AIR Diffuser D9 Smart
- 1× adapter
- 1× instrukcja obsługi
- 1× miarka
- 1 × instrukcje bezpieczeństwa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.