TrueLife AIR Dyfuzor D5 Dark - Dyfuzor aromatów
168,62 zł
155,56 zł
126,47 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AIR Diffuser D5 Dark - Dyfuzor aromatów i nawilżacz powietrza
Tworzy przyjemną atmosferę do relaksu, jogi lub medytacji.
Wykorzystuje technologię OilFlow, aby skutecznie rozpraszać olejki eteryczne.
Eliminuje nieprzyjemne zapachy i nadaje pomieszczeniu ulubiony aromat.
Atmosfera według własnych upodobań
Dodanie kilku kropli olejku eterycznego do zbiornika sprawi, że powietrze będzie pachniało w mgnieniu oka.
Zapewnia 14 opcji kolorowego podświetlenia LED, aby stworzyć idealną atmosferę.
2w1: Dyfuzor i nawilżacz powietrza
Używany wyłącznie z wodą, działa jako skuteczny nawilżacz.
Optymalizuje wilgotność, co ma korzystny wpływ na drogi oddechowe i skórę.
Długa żywotność, niski poziom hałasu, łatwa obsługa
Zbiornik o pojemności 300 ml zapewnia do 10 godzin ciągłej pracy.
Automatyczny wskaźnik braku wody chroni przed przegrzaniem i zwarciem.
Parametry techniczne
- Zalecana powierzchnia pomieszczenia: 30 m2
- Czas pracy: Do 10 godzin
- Zużycie: 7 W
- System ultrasonograficzny: TAK
- Liczba poziomów mocy: 3 - wysoka moc, niska moc, tryb przerywany
- Pojemność zbiornika na wodę: 300 ml
- Aromaterapia: TAK
- Timer: Tak - 60 minut/120 minut/180 minut
- Podświetlenie: tak - 14 kolorów
- Funkcja podświetlenia: naprzemienność kolorów, jeden kolor
Zawartość opakowania
- 1× TrueLife AIR Diffuser D5 Dark
- 1× adapter
- 1× instrukcja obsługi
- 1 × instrukcje bezpieczeństwa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.